Overzicht prijsdalingen in toekomst Intel & AMD processors

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 10:26
Greetz,

Kan ik ergens een dergelijk lijstje (topic-titel) bekijken op het net? De Pentium4 3gh is nu wel erg veel duurder dan de 2,8gh.. hoelang voordat de prijsdalingen zullen inzetten? Welke snelheden kunnen we de komende tijd verder verwachten en op welk termijn?

De AMD AthlonXP is me eigenlijk op dit moment niet snel genoeg.. Ik heb nu een -oude- Athlon 1333mhz, en wil wel een flinke stap maken bij de eerstvolgende upgrade. Intel lijkt toch mijn voorkeur te hebben.. simpelweg omdat ze hoger geclocked zijn, meer cache en minder temp hebben.

Ik ben echter ook zeer zeker geïnteresseerd in een toekomst-prijzen-dalingen-overzicht van de AthlonXP's :)

thx in advance B)

" Play the violent strings of my symphony "

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Edit:
Sorry, niet goed gelezen. |:(

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Helaas weet niemand (iig niet veel mensen) wanneer de prijsdalingen zullen zijn. Als je mazzel hebt komen dit soort lijstjes wel eens voorbij op bijvoorbeeld de Frontpage maar als de chipfabrikanten van tevoren hun prijsdalingen aan zouden geven zouden ze natuurlijk tot die tijd niet veel verkopen.

• Symphony-X
  • Laatst online: 07-09 10:26
Compubiter schreef op 18 september 2002 @ 00:02:
Helaas weet niemand (iig niet veel mensen) wanneer de prijsdalingen zullen zijn. Als je mazzel hebt komen dit soort lijstjes wel eens voorbij op bijvoorbeeld de Frontpage maar als de chipfabrikanten van tevoren hun prijsdalingen aan zouden geven zouden ze natuurlijk tot die tijd niet veel verkopen.
dat snap ik idd, maar ik heb in het verleden wel eens toekomstplannen op tweakers.net zien staan betreffende de prijzen.

" Play the violent strings of my symphony "

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:52
Als ik je een kloppend overzicht kon geven deed ik dat niet en was ik allang rijk :+ Ik hoop dat je begrijpt dat zo'n vraag van jou geen enkele zin heeft. Let, zoals hierboven gezegd, dus goed op de nieuwtjes en de pricewatch :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.