Gsm's met kleurenscherm: Sagem my X-5 & Panasonic EB-GD67

Pagina: 1
Acties:

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Sagem komt met een nieuwe tel, en het lijkt eindelijk iets moois te zijn :P

Sagem my X-5:

Afbeeldingslocatie: http://www.sagem.com/fr/produits/telephonie-mobile/zoom-myx5.jpg

[w] http://www.sagem.com/en/p...mobile-en/gsm-myx5-en.htm
[w] http://mobile.burn.com/review.jsp?Id=37
[w] http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/81877.gsmbox

En ook Panasonic komt met iets soortgelijks

Panasonic EB-GD67:

Afbeeldingslocatie: http://www.vodafoneshop.de/shop/images_shop/handygross/100671.jpg

[w] http://www.panasonicmobile.com/
[w] http://www.panasonic.nl/gsm/specs_ebgd67.html

Het mooiste van beide is dat ze allebei een adviesprijs van ca € 300 hebben, dus veel goedkoper dan bijv een SonyEricsson T68i, ook goedkoper dan pakweg een Nokia 6510, maar wel even groot (klein), met kleurenscherm.

[ Voor 0% gewijzigd door wicher|IA op 18-09-2002 20:56 . Reden: sagemfoto werkte later ineens niet meer, dus vervangen ]

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-03 15:22
Die panasonic is inderdaad erg tof, leuke specs voor een erg goeie prijs, en ik heb momenteel een gd-93 waar ik erg tevreden over ben. Die gd67 wordt dus zeer waarschijnlijk mn volgende foon :) . 75€ bij een Vodafone 120 abo 1jr is niet veel...

• wicher|IA
Dr_Frickin_Evil schreef op 17 september 2002 @ 23:58:
75€ bij een Vodafone 120 abo 1jr is niet veel...
Ik vind persoonlijk de Sagem iets mooier, maar dat is inderdaad wel ERG goedkoop :9~ , waar vind je dat?

Op zich moet de Sagem overigens toch voor een vergelijkbare prijs (binnenkort) te vinden zijn, dus ook voor € 75 icm 120 min oid.

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
dan vind ik de SonyEricsson T300 mooier en die heeft een (richt)prijs van €250,-

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/sonyericssont300/b11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/sonyericssont300/b12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/sonyericssont300/b23.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/sonyericssont300/b17.jpg

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:52
toch is die panasonic wel interessant... ergens eens een winkel opzoeken en uitproberen denk ik...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Toestel van Sagem heb ik nu twee weken op proef en moet zeggen dat ie best goed bevalt :P Dat verwacht je niet van Sagem :+

mijn ervaringen:
Kleurendisplay is redelijk helder
polyfone beltoontjes zijn leuk (maar nog nergens nieuwe te verkrijgen)
datakabel ontbreekt in standaard pakket en dat is jammer
geintegreerde antenne is prima (beter bereik dan Nokia 8210)
standby tijd (bij high usage ;) ) is ongeveer 3 dagen, wat kort dus
games, slechts één duf spelletje, maar downloaden van nieuwe games wordt mogelijk
spraakkwaliteit is prima, goede luidspreker/microfoon
toestel is erg plastic & glad
gebruiksvriendelijk menu

Maar denk dat ik het toestel zeker ga aanbevelen voor opname in het assortiment,
omdat het en goedkoop is (€250/€275) en voor de consument een goed alternatief
naast de standaard Nokia's (3410/3510)!

nog wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/sagem_x5_5_nahled.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/sagem_x5_1_nahled.jpg

• wicher|IA
Matsie schreef op 18 september 2002 @ 07:32:
dan vind ik de SonyEricsson T300 mooier en die heeft een (richt)prijs van €250,-
H'm die had ik nog niet gezien maar die is inderdaad ook zeker erg interessant. :)

Ook mooi dat die ook MMS en e-mail aankan (itt de Sagem), alleen vind ik het design van de SE T300 wel erg recht-toe-recht-aan... :O

De Sagem ligt trouwens intussen al bij de Belcompany. De Panasonic heb ik nog niet gezien, en de SE schijnt helemaal pas later te komen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:22
Titel edit-je :)

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-03 19:29

TwoR

Gekleurde stippen

Cool ga ik weer een keertje kijken bij mijn telecom winkeltje of die er al is.

• wicher|IA
H'm, tja misschien iets duidelijker ja, bedankt.

Die SonyEricsson heeft volgens mij trouwens wel een kleiner scherm dan de Sagem en de Panasonic...

• JT
  • Laatst online: 04-03 22:30

JT

VETAK y0

Weet iemand wanneer die Panasonic en Ericsson komen ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• wicher|IA
JT schreef op 18 september 2002 @ 21:58:
Weet iemand wanneer die Panasonic en Ericsson komen ?
De Panasonic staat al te koop op [w] www.vivacom.nl voor € 274.
Ik weet alleen niet zeker of dat ook betekent dat-ie al leverbaar is.
De T300 staat ueberhaupt pas gepland voor het 4e kwartaal, dus dat zal nog wel even duren (hoewel het 4e kwartaal op zich bijna begint).

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2025

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Vergeet de Samsung SGH-T100 NIET!

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

• JT
  • Laatst online: 04-03 22:30

JT

VETAK y0

Dies uit een heel ander budget dan de hier afgebeelde foontjes.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• wicher|IA
Macadoshis schreef op 18 september 2002 @ 22:18:
Vergeet de Samsung SGH-T100 NIET!
Ik mot geen klaptelefoontjes :P

Maar dit topic gaat mij vooral om goedkope kleurentelefoontjes, voor ca € 300, de T100 kost al snel € 500

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08-2025

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Ik heb hem HEEL vroeg gekocht.. was toen nog 600 pleuro
Ik ben HEEL tevreden over mijn T100.... Werkt perfect, mooi beeldscherm... en de handsfree kit die je erbij krijgt werkt ook GOED... maar ja als het buiten het budget valt.... dan sorry voor mijn reactie....

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Verwijderd

hmm net ff bij de belcompany mogen spelen met die sagem damn moet ik hebben, je kunt via IR of datakabel gewoon jpg's en bmp-tjes als wallpapaer erop zetten en als beltonen kun je wav,midi en mp3 bestanden erin zetten.
ik ga over 2 week me abbo verlengen met een 2 jarig BEN vaak kost ie me nog 89 euro das goed te doen voor een kleurentoestel :P

• Oefening
  • Niet online
Ik ga toch voor de T300 denk ik, die:

-is mooier (die Panasonig is echt lelijk, die Sagem gaat dan nog wel)
-is goedkoper
-komt binnenkort uit (in Oktober als het goed is)
-is van Sony (heb toch liever een bekend(er) merk dat zich al langer van de goede kant laat zien op de mobiele markt (itt tot bijv Sagem) ivm ondersteuning ed)
-heeft (bijna) dezelfde specs als de T68i op bluetooth na (ik weet niet hoe dat zit met die andere 2 telefoontjes maar dat kán bijna niet beter :))

[edit] Mz, ik heb die twee nog eens wat beter bekeken en die Sagem is toch ook wel een leuk telefoontje, alleen is het een Sagem en dat zit me toch niet helemaal lekker :). Die Panasonic valt zoiezo af, al was het alleen maar omdat je op straat wordt uitgelachen met zo'n ding in je hand :+

Verwijderd

Sagem is helemaal niet slecht qua kwaliteit en de ondersteuning is ook uitstekend heb 1x iets met een sagem gehad werd opgestuurd had hem in 5 dagen terug.
En de sagem kost los 399 euro en voor dat geld verwacht ik ook wel een bepaalde kwaliteit.

/me weet het zeker de sagem my-x-5 wordt mijn nieuwe foon

Ik heb de gratis software al gedownload kunt gewoon via ir of een datakabel een jpg,bmp,gif uploaden met grote van 128x96 pixels ziet er geweldig uit en voor geluid kun je gewoon wav en midi erin zetten, toestel heeft 400 kb geheugen wat gewoon vrij te verdelen is over wallapers,screensaver en sounds.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Sagem heeft pas in Nederland een vestiging opgezet, in Eindhoven. Ze willen zich vanaf nu meer profileren als vooruitstrevend merk in plaats van "OEM" toestellen te leveren aan providers. Er zit echt heel veel talent in Sagem. Geef toe, de oude Sagem prepaidjes (700 en 800 serie) waren wel vroeg met trilfunctie voor de goedkopere toestellen. Het probleem is dat ze nu van het budget-imago af willen en dat dat door de honderdduizenden goedkope toestellen die destijds zijn afgezet wel lastig is.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Oefening
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 14:29:
En de sagem kost los 399 euro en voor dat geld verwacht ik ook wel een bepaalde kwaliteit.
Vage (of eigenlijk domme) redenering maargoed.. Verder kost een losse T300 nu al 260 euro en dat terwijl die nog niet eens uit is (want dan zal de prijs nog meer dalen) + dat de T300 al die specs die je opnoemt ook heeft.
haas schreef op 19 september 2002 @ 15:44:
Sagem heeft pas in Nederland een vestiging opgezet, in Eindhoven. Ze willen zich vanaf nu meer profileren als vooruitstrevend merk in plaats van "OEM" toestellen te leveren aan providers. Er zit echt heel veel talent in Sagem. Geef toe, de oude Sagem prepaidjes (700 en 800 serie) waren wel vroeg met trilfunctie voor de goedkopere toestellen. Het probleem is dat ze nu van het budget-imago af willen en dat dat door de honderdduizenden goedkope toestellen die destijds zijn afgezet wel lastig is.
Precies, je zegt het zelf al. Ze zijn nog maar net begonnen en hebben geen tot weinig ontwikkelervaring op het gebied van dit soort toestellen. Vandaar dat ik toch een beetje huiverig ben tav het aanschaffen van een Sagem telefoon :)

• NuKeFaCe
  • Laatst online: 08-09-2025
wicher schreef op 18 september 2002 @ 00:06:
[...]

Ik vind persoonlijk de Sagem iets mooier, maar dat is inderdaad wel ERG goedkoop :9~ , waar vind je dat?

Op zich moet de Sagem overigens toch voor een vergelijkbare prijs (binnenkort) te vinden zijn, dus ook voor € 75 icm 120 min oid.
www.telecom.nu

Verwijderd

Ik zal je eerlijk zegen dat ik de T300 verre van mooi vind qua design is gewoon een afgeronde rechthoek zonder echt mooi design maar dat zal ook deels naar de prijs vertaald worden.
Ik heb hem ff geprobeerd op de sony-ericsson site maar ben er niet echt kapot van.

Ik ga gewoon die sagem halen ik heb hem even mogen proberen en ben verkocht, en met een nederlandse vestiging erbij neem ik aan dat ondersteuning ook goed zal worden aangezien ze van een slecht image afwillen.
Dus zullen ze goed hun best doen om de klant tevredenheid met behulp van service te verhogen.

en klein detail ik heb ook geen tijd meer om op andere toestellen te wachten omdat mijn abbo 4 oktober verloopt. :(

• Phusebox
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 18:17:
Ik zal je eerlijk zegen dat ik de T300 verre van mooi vind qua design is gewoon een afgeronde rechthoek zonder echt mooi design maar dat zal ook deels naar de prijs vertaald worden.
Ik heb hem ff geprobeerd op de sony-ericsson site maar ben er niet echt kapot van.

Ik ga gewoon die sagem halen ik heb hem even mogen proberen en ben verkocht, en met een nederlandse vestiging erbij neem ik aan dat ondersteuning ook goed zal worden aangezien ze van een slecht image afwillen.
Dus zullen ze goed hun best doen om de klant tevredenheid met behulp van service te verhogen.

en klein detail ik heb ook geen tijd meer om op andere toestellen te wachten omdat mijn abbo 4 oktober verloopt. :(
waar kun je hem uitproberen dan?
geef eens de exacte link plz?

Verwijderd

http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/93459.gsmbox

review van de sagem my X-5.

http://www.sonyericsson.com/trythephone/T300/t300.html

hier kun je de T300 uitproberen.

geluid van de T300 is trouwens wel mooi dat geef ik toe, maar ik ga toch echt de sagem my X-5 kopen :P

• Phusebox
die laatste link doet niet veel bij mij, maar hoe ben je daar gekomen want geen enkele site van SE verwijst daar naar

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
Imho moet je geen kleurenscherm hebben op je gsm. Het kost veel en veel meer batterij en je hebt dat ding toch om te bellen, met zo'n rottig klein schermpje kan je nog niks.

• Oefening
  • Niet online
Azrael schreef op 19 september 2002 @ 18:49:
Imho moet je geen kleurenscherm hebben op je gsm. Het kost veel en veel meer batterij en je hebt dat ding toch om te bellen, met zo'n rottig klein schermpje kan je nog niks.
De menu's zijn duidelijker, je kan kleurenplaatjes versturen/ontvangen, je kan gekleurde screensavers instellen, enz. Dit soort mobiele telefoon zijn niet alleen om te bellen, maar ook om een beetje mee te spelen en voor de heb (gadget). En tja, daar moet je van houden of niet. Ik doe dat iig wel :)

Verwijderd

Phusebox schreef op 19 september 2002 @ 18:46:
[...]

die laatste link doet niet veel bij mij, maar hoe ben je daar gekomen want geen enkele site van SE verwijst daar naar
kreeg van iemand die link maar werkt hier prima, je moet flash of dreamwaever of shockwave ofzo hebben.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
SilverBolt,

heb nog wel twee nieuwe Sagem myX-5 liggen.
Interesse :? prijs komen we wel uit toch :+

oh ja, wie weet trouwens waar een datakabel verkrijgbaar is voor dit toestel?
heb al veel webshops bezocht, maar nog nix kunnen vinden....

Verwijderd

koen schreef op 19 September 2002 @ 22:46:
SilverBolt,

heb nog wel twee nieuwe Sagem myX-5 liggen.
Interesse :? prijs komen we wel uit toch :+

oh ja, wie weet trouwens waar een datakabel verkrijgbaar is voor dit toestel?
heb al veel webshops bezocht, maar nog nix kunnen vinden....
Nee dank je heb er al een gereserveerd bij de BC :P voor 89 eurotjes.
En zo'n datakabel is bij de online shop van sagem zelf te bestellen maar kunt net zo goed een ir poortje voor je pc kopen werkt even goed en is nog goedkoper ook.
De software is gratis op de homepage van sagem te halen.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-02 16:40

mindcre8r

Tradepedia

ik vin t wel een mooi toestel ,maar waar ik altijd een beetje bang voor ben is dat de accu het niet zo lang volhoudt zowel als in gebruik als levensduur.. kijk maar eens naar de oude ericsson accu's , die waren na eeen half jaar ook helemaal versleten...

Sjah het wordt weer niet echt gemakkelijk.. ik wou een T68i kopen maar met zoveel keus?

Bears and Bulls

• wicher|IA
Nelis schreef op 19 september 2002 @ 14:05:
Ik ga toch voor de T300 denk ik, die:

-is mooier (die Panasonig is echt lelijk, die Sagem gaat dan nog wel)
De Sagem vind ik mooier dan de Panasonic, maar de SonyEricsson heeft niet eens een design vind ik... gewoon zoals al gezegd een afgeronde rechthoek.
-is goedkoper
Dat klopt vooralsnog, maar voor alledrie telefoons geldt dat er nog nauwelijks of geen winkels zijn die het aanbieden, dus die prijzen zullen nog wel gaan dalen, dus daar valt ook nog niet alles over te zeggen.
De Panasonic is op inet verkrijgbaar voor €275, de Sagem bij de BelCompany voor €400, maar dat zal op inet ook wel goedkoper worden.
-komt binnenkort uit (in Oktober als het goed is)
De Sagem ligt nu al in de winkel, de Panasonic is ook al te koop op inet.
-is van Sony (heb toch liever een bekend(er) merk dat zich al langer van de goede kant laat zien op de mobiele markt (itt tot bijv Sagem) ivm ondersteuning ed)
Dat ben ik met je eens, ik heb ook meer vertrouwen in Sony en Ericsson dan in Sagem...
-heeft (bijna) dezelfde specs als de T68i op bluetooth na (ik weet niet hoe dat zit met die andere 2 telefoontjes maar dat kán bijna niet beter :))
Zeker topfeatures die SE, zoals e-mail en MMS...
Die Panasonic valt zoiezo af, al was het alleen maar omdat je op straat wordt uitgelachen met zo'n ding in je hand :+
Mwah, ik denk dat het nog wel even duurt voordat je met een kleurenschermpje kan worden uitgelachen. :)

• wicher|IA
Kun je een precieser adres geven? Ik kan het echt niet vinden, er staan alleen maar gare Debitel-abo's, maar geen Panasonics EB-GD67...
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 22:57:
[...]

Nee dank je heb er al een gereserveerd bij de BC :P voor 89 eurotjes.
En zo'n datakabel is bij de online shop van sagem zelf te bestellen maar kunt net zo goed een ir poortje voor je pc kopen werkt even goed en is nog goedkoper ook.
De software is gratis op de homepage van sagem te halen.
Sagem my X-5 voor €89 icm wat voor abo? 240min oid?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

wicher schreef op 20 september 2002 @ 12:05:
Dat ben ik met je eens, ik heb ook meer vertrouwen in Sony en Ericsson dan in Sagem...
Niemand had vertrouwen in Samsung toen ze zich net op de telecommarkt begaven. Samsung was toen het merk van de low-budget-audiosetjes en computeronderdelen. Samsung, dat stond gelijk aan Supertech, qua kwaliteit (vonden veel mensen). En ze kwamen uit Korea, dat kon ook niet veel goeds betekenen.
Kijk nu eens: Samsung is in korte tijd (sinds de A300) de nummer 3 geworden op de mobiele-telefoonmarkt! En bijna iedereen heeft vertrouwen in Samsung. LG gaat dezelfde kant op.
Sagem is btw een Frans bedrijf.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

wicher schreef op 20 september 2002 @ 12:08:
[...]

Kun je een precieser adres geven? Ik kan het echt niet vinden, er staan alleen maar gare Debitel-abo's, maar geen Panasonics EB-GD67...

[...]

Sagem my X-5 voor €89 icm wat voor abo? 240min oid?
bij een BEN Vaak verlenging van 2 jaartje dus 22,5 euro per maand voor 150 belminuten. :P

Verwijderd

Samsung heeft marktsegment ingepikt door mobiles met TFT-schermpjes tegen de prijs van CSTN-schermen te verkopen. Veel zullen ze daardoor niet verdiend hebben, behalve marktaandeel en naamsbekendheid. Nu ze nr. 3 staan zal de prijs wel langzaam stijgen. BTW, de A300 van Samsung was een zorgenkindje. Veel productiefouten!!!

• wicher|IA
Ik ben nog niet echt kapot van de GUI...
Maar belangrijkste dingen eraan zijn natuurlijk e-mail, kleurenscherm en polyfone beltonen (in die volgorde, eerste voor de functionaliteit, laatste twee 'voor de heb').
geluid van de T300 is trouwens wel mooi dat geef ik toe, maar ik ga toch echt de sagem my X-5 kopen :P
Geluid zal toch wel redelijk vergelijkbaar zijn?
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 12:46:
bij een BEN Vaak verlenging van 2 jaartje dus 22,5 euro per maand voor 150 belminuten. :P
Jech :r :P
Ik wil sowieso geen 2 jaar vast, alleen 1 jaar.

Verwijderd

Ik zie dat ze bij de BC nu ook de motorola T720 hebben die heeft 4096 kleuren scherm en is even duur als de sagem hmmmmmm motorola mischien dus maar :P

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 22:42:
Ik zie dat ze bij de BC nu ook de motorola T720 hebben die heeft 4096 kleuren scherm en is even duur als de sagem hmmmmmm motorola mischien dus maar :P
Die T720 is inderdaad een leuk telefoontje. Ik denk dat ik die ook ga halen. Lekker klein maar wel veel opties:
-4096 kleuren TFT
-24-stemmige polyfone ringtones
-32 ingebouwde ringtones en 32 "user" ringtones (midi's ofzo die je erop zet met software)
-GPRS
-J2ME (Mobile JAVA)
-POP3 E-Mail client
-Verwisselbare voor- en achterkant
-Ruimte voor 500 namen in intern telefoonboek

Ik heb hem net bij de BC ff in mijn handen mogen hebben, echt een mooi toestelletje. Stijvol, niet té klein en te speels, maar wel lekker veel opties.
Afbeeldingslocatie: http://www.mobility.com.au/CeBIT/images/720%20home%20screen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://threegmobile.net/gallery/motorola2002/motorolat720_4.jpg

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• wicher|IA
D*mn...
Tja, je krijgt wel meer voor je geld.
E-mail, 4096 kleuren, groter scherm.
Zelfde prijs.
Maar ik vind h'm niet erg mooi, en wil eigenlijk geen klapgeval.
Dilemma...

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

B_O_S_S schreef op 20 september 2002 @ 23:21:
[...]

Die T720 is inderdaad een leuk telefoontje. Ik denk dat ik die ook ga halen. Lekker klein maar wel veel opties:
-4096 kleuren TFT
-24-stemmige polyfone ringtones
-32 ingebouwde ringtones en 32 "user" ringtones (midi's ofzo die je erop zet met software)
-GPRS
-J2ME (Mobile JAVA)
-POP3 E-Mail client
-Verwisselbare voor- en achterkant
-Ruimte voor 500 namen in intern telefoonboek

Ik heb hem net bij de BC ff in mijn handen mogen hebben, echt een mooi toestelletje. Stijvol, niet té klein en te speels, maar wel lekker veel opties.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat voor resolutie heeft dat schermpie eigenlijk?

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Oscar28 schreef op 07 oktober 2002 @ 14:22:
[...]

Wat voor resolutie heeft dat schermpie eigenlijk?
ik heb het ff uitgezocht op google:

Motorola t720: 120 x 160 pixels
Ericsson t300: 101 x 80 pixels
Ericsson t68: 101 x 80 pixels
Sagem MYX5: 101 x 80 pixels

De motorola heeft dus ook nog eens de meeste pixeltjes! En de beste prijs, en veel opties, leuke phone :9~
Pagina: 1