Ik heb net de ATI radeon 8500LE gekocht (de hercules 3d prophet FDX 8500LE) bij de dynabyte. Eerst kreeg ik een kapotte mee, maar toen ik terug was gegaan kreeg ik toch nog eentje mee die het doet. Ik heb de nieuwste ATI catalyst driver 7.76 van ati.com gedownload en geinstalleerd.
Nu komt het: Bij elke game die ik speel kapt ie ermee. Ik begin te spelen en het draait allemaal goed. Op een spontaan moment kapt het spel ermee, zwart scherm met wat rare gekleurde lijnen en ik moet op de reset knop drukken. Dit gebeurt bij alle spellen (UT, GTA3, UT2003 etc).
Wat kan het probleem zijn? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik weet geen raad.
Ik heb een:
AMD Duron 1300 MHz
256 MB SDRAM
Windows ME
Nu komt het: Bij elke game die ik speel kapt ie ermee. Ik begin te spelen en het draait allemaal goed. Op een spontaan moment kapt het spel ermee, zwart scherm met wat rare gekleurde lijnen en ik moet op de reset knop drukken. Dit gebeurt bij alle spellen (UT, GTA3, UT2003 etc).
Wat kan het probleem zijn? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik weet geen raad.
Ik heb een:
AMD Duron 1300 MHz
256 MB SDRAM
Windows ME