Radeon 8500LE problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Athlon_2o0o
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik heb net de ATI radeon 8500LE gekocht (de hercules 3d prophet FDX 8500LE) bij de dynabyte. Eerst kreeg ik een kapotte mee, maar toen ik terug was gegaan kreeg ik toch nog eentje mee die het doet. Ik heb de nieuwste ATI catalyst driver 7.76 van ati.com gedownload en geinstalleerd.

Nu komt het: Bij elke game die ik speel kapt ie ermee. Ik begin te spelen en het draait allemaal goed. Op een spontaan moment kapt het spel ermee, zwart scherm met wat rare gekleurde lijnen en ik moet op de reset knop drukken. Dit gebeurt bij alle spellen (UT, GTA3, UT2003 etc).

Wat kan het probleem zijn? Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik weet geen raad.

Ik heb een:
AMD Duron 1300 MHz
256 MB SDRAM
Windows ME

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lees anders even de laatste paar delen van -= Radeon Topic - Deel 56 =- door.. daar weten ze alles over de Radeon :)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maar in dat grote topic lezen ze wel over je vragen heen :{

En klinkt als een oververhittingsprobleem misschien? Is je temp niet te hoog of je fan kapot?

Verwijderd

ik heb exact dezelfde ... en hij is geclocked op 270/270 en heeft nergens last van ... kijk idd even hoe warm de binnenkant van je kast is en hoe de airflow is!

Verwijderd

Dit kan ook in Ati Radeon 8500LE , je eerdere topic die bovenaan de lijst staat. :{

Dit topic is gesloten.