Ik heb hier een hub. 19" kastje met insteekkaarten. Van Lannet. Basismodule heeft als typenummer LET-18. Zitten ook gewone 10 Mbit kaarten in: de LE40XT. En glasvezel: LE20. En dan nog kaarten met als typenummer LE40x. Gelijk aan de LE40XT's, maar dan met rode led's. Ik heb me laten vertellen dat het crosslinked 10 MBit aansluitingen zijn, maar weet iemand dit zeker?
En de belangrijkste vraag is natuurlijk, is dit een beetje leuk spul? Ik heb nu 7 kaarten met 4 10 Mbit poorten, 1 kaart met 2x glasvezel en 1x kaart met 4 van die die crosslinked poorten (als het dat inderdaad is). En binnenkort krijg ik er nog veel meer van. Ik kan dan natuurlijk aardige hub's gaan samenstellen...
En de belangrijkste vraag is natuurlijk, is dit een beetje leuk spul? Ik heb nu 7 kaarten met 4 10 Mbit poorten, 1 kaart met 2x glasvezel en 1x kaart met 4 van die die crosslinked poorten (als het dat inderdaad is). En binnenkort krijg ik er nog veel meer van. Ik kan dan natuurlijk aardige hub's gaan samenstellen...