Forget your fears...
...and want to know more...
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
maak je swapfile nog wat kleiner of je partitie wat groter
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
Verwijderd
of anders evt temp files.
installeer tweakui..
daar zit een optie in waarmee het kan
heb hier namelijk op 2 PC's precies hetzelfde probleem
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Nope, die films staan daar permanent en er wordt specifiek over die partitie geklaagt door XP en niet over de OS-partitie of de Swap-partitie.Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 23:01:
bomball dat komt omdat er allemaal veel te grote files met regelmaat in je prullebak terecht komen .
of anders evt temp files.
Dat is dus de vraag. HOE?Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 23:03:
je kan de melding wel onderdrukken
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
NopeVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 23:07:
Zelf geen XP'er, maar is 650Mb niet te weinig? (als swap?)
Ik stel meestal 512MB in, of indien wat kleine HD (oude pc ofzo) 384 MB.
Nooit probs....
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 23:08:
als je ziek bent doe je toch ook niet alleen wat aan de symptomen ook al heb je er niet echt last van ........ toch??? ik bedoel een beetje jeuk door een SOA is ook mee te leven
Kan je nu een beetje normaal reageren a.u.b.?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Welk probleem ?Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 23:03:
je kan de melding wel onderdrukken als je wilt maar daar heb je het probleem nog niet mee opgelost.
je kan het dus beter oplossen en daarmee dus ook gelijk de melding mee verwijderen
partitie van 650MB, voor swap van 640 MB. Zeg nu zelf...wat is prob ? Geen, tenzij die irritante melding...
Heb zelf ook wel voor met partitie waar paar DivX'jes instaan.....superklote !
Normaal gesproken is het nogal dom om alleen aan symptoom bestrijding te doen maar in het geval van een swapfile op een aparte partitie kan hij het prima af met het uitschakelen van die melding.Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 23:08:
als je ziek bent doe je toch ook niet alleen wat aan de symptomen ook al heb je er niet echt last van ........ toch???
Verwijderd
Verwijderd
Kan je ook serieus reageren?Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 23:14:
bombadil, blijkbaar is je schijf bijna vol, bovendien maakt windows vrijwel altijd voor alles tempfiles aan of cached ie bijvoorbeeld op die partitie maar daar had de topicstarter het niet over. geef windows toch een beetje ruimte... jij hebt toch ook ruimte nodig om je kont te kunnen draaien
Met TweakUI kun je heel simpel XP zo aanpassen dat je deze melding voor die partitie niet krijgt.
Verwijderd
oplossen van het probleem blijft dus toch beter en niet moelijker.
"Normaal gesproken is het nogal dom om alleen aan symptoom bestrijding te doen maar in het geval van een swapfile op een aparte partitie kan hij het prima af met het uitschakelen van die melding"
welk probleem .... hmmmm ..wat doe je hier dan ?
zie mn vorige reactie op bomball .
is dat niet beter dan ...gelijk alles in 1 keer oplossen .
ipv "ja maar ik kan hem toch ook onderdukken"
de OPLOSSING is net zo simpel dus waar hebben jullie het in godsnaam over .
maargoed ji zegt "welk probleem " je hebt dus geen probleem sluit de thread dan maar ik ben klaar .
l8rs
Da's nonsense!Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 23:03:
je kan de melding wel onderdrukken als je wilt maar daar heb je het probleem nog niet mee opgelost.
je kan het dus beter oplossen en daarmee dus ook gelijk de melding mee verwijderen
Als hij een partitie maakt om daar precies een vaste swapfile in ze zetten is het toch onzin om die partitie groter te maken omdat windows hierom loopt te zeuren?
Ik raad je wel aan om eerst eens na te gaan wat precies de bedoeling is voordat je met dit soort argumenten aan komt fietsen
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hu9o schreef op 17 september 2002 @ 23:25:
Lol, de topicstarter heeft nooit weer gereageerd. En er wordt me toch een hoop Sh*t gegooit.....
Dan is het niet de bedoeling dat we daar mee doorgaan, of wel
Maar topicstarter, als je nu een antwoord hebt, da's mooi, mocht het nog niet gelukt zijn, start even een nieuw draadje, want deze is vrij kansloos geworden.
Helaasch.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit topic is gesloten.
![]()