Staat stoer, past waarschijnlijk ook, maar is onnodig lijkt mij. Ken je m beter op je videokaart zetten...
Stel je voor een Hercules GF2 met Blue Orb:D
Stel je voor een Hercules GF2 met Blue Orb:D
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Wat heeft het eigenlijk voor een nut je chipset koelen? Alhoewel de mijne word *behoorlijk* warm :)!
/me moet er mischien ook maar 1 kopen
/me moet er mischien ook maar 1 kopen
Nee, komen over 2-3 weken binnen bij oc-shop
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 23:14 schreef Ultra2k het volgende:
Wat heeft het eigenlijk voor een nut je chipset koelen? Alhoewel de mijne word *behoorlijk* warm :)![/quote]de Kt7 heeft ook een fannetje op zijn blokje zitten dus waarom niet op een A7V.
CROME ORB op mijn duron@927
BLUE ORB op mijn KT133 en op mijn Asus GTS 64DDR
dat moet goed staan
Wat heeft het eigenlijk voor een nut je chipset koelen? Alhoewel de mijne word *behoorlijk* warm :)![/quote]de Kt7 heeft ook een fannetje op zijn blokje zitten dus waarom niet op een A7V.
CROME ORB op mijn duron@927
BLUE ORB op mijn KT133 en op mijn Asus GTS 64DDR
dat moet goed staan
Verwijderd
Nu ik erachter ben gekomen dat de chipset een *beetje* warm wordt vraag ik me af of mijn celeron 300A niet op 112fsb wil omdat de chipset te heet wordt is dit mogelijk of ligt het toch aan de cpu die wel 100fsb wil 466mhz (rock stable
)??
Enneh, het mobo is niet gemaakt voor boven de 100fsb tis een abit bh6. Wat kosten die blue orbs eigenlijk?
Enneh, het mobo is niet gemaakt voor boven de 100fsb tis een abit bh6. Wat kosten die blue orbs eigenlijk?
Volgens mij heeft dat geen zin zo'n "dure" koeler op chipset, die van KT7 houd hem koel genoeg bij mij, is stressed en idle 21 of 20 graden. Dus een blue orb zal wel geen zin hebben.
Hehe.. mijn chipset wordt helemaal niet warm!
Thunderbird 750@950 wordt mobo op full load 32c.. Dat is toch zeer zeker niet veel voor een chipsetje? Nee precies...
Maar die Blue Orb zal wel meesterlijk staan op mijn GF2..
.
Thunderbird 750@950 wordt mobo op full load 32c.. Dat is toch zeer zeker niet veel voor een chipsetje? Nee precies...
Maar die Blue Orb zal wel meesterlijk staan op mijn GF2..
HELLdesker doet mee met Johnny.XXX
Een Chrome Orb voor op zijn Duron,
Een Blue Orb voor op zijn chipsetje en een Blue Orb op zijn geforce. Reeds besteld bij de oc-shop. ( helaas al twee maanden aan het wachten, maar hopelijk loont het de moeite.)
Een Blue Orb voor op zijn chipsetje en een Blue Orb op zijn geforce. Reeds besteld bij de oc-shop. ( helaas al twee maanden aan het wachten, maar hopelijk loont het de moeite.)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 09:51 schreef Ultra2k het volgende:
Wat kosten die blue orbs eigenlijk?[/quote]ik had begrepen dat de prijs tussen de 25 en de 40 piek zou liggen. dus dat valt nog wel mee.
Wat kosten die blue orbs eigenlijk?[/quote]ik had begrepen dat de prijs tussen de 25 en de 40 piek zou liggen. dus dat valt nog wel mee.
Verwijderd
Past die blue orb ook op mijn voodoo banshee? Ik kan die blue orb toch wel meenemen naar de volgende pc dus kan de banshee weer wat ver geoc'ed worden >:)!!!
ja dat zou ik ook wel eens willen weten want hoe maak je die blue orb eigenlijk vast op de kaart of je mobo?
Verwijderd
beetje oude topic dit 
maauhm.. ik wil ook zo'n blue orb op mijn chippie zetten, maar die fan die er nu op zit is 40 mm en de blueorb is 50 mm
past dat wel met die 2 plaatsen om het te bevestigen??
heb een asus a7v 133 raid moederboeard waar die chip op zit... (onder de processor)
maauhm.. ik wil ook zo'n blue orb op mijn chippie zetten, maar die fan die er nu op zit is 40 mm en de blueorb is 50 mm
heb een asus a7v 133 raid moederboeard waar die chip op zit... (onder de processor)
Verwijderd
Op mijn abit paste het niet, wel met tape, maar niet met de pootjes.Op maandag 15 juli 2002 12:17 schreef richierich het volgende:
beetje oude topic dit
Verwijderd
ik heb het over de chip op de moederboord waar nu een fan op zit dat lawaai maakt.. maarja.. laat maar.. ik heb al wat anders gevonden.
thnx
thnx
Beetje héél erg oud dit. Maar je hebt al wat anders gevonden zie ik
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()