The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Op zich niet, maar ik voelde me er toch lullig bij om Buzzman nog een SP1 topic te moeten laten sluiten.Peertje schreef op 17 september 2002 @ 22:40:
Een topic openen hier over is nou ook weer niet nodg hoor
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
De reden dat blackd redelijk "bot" reageerde is waarschijnlijk het grote topic hier in LA. Lees maar eens door als je tijd hebt (en zie mij sig
).
Ik denk niet dat hij hier niet snel zal reageren, huiswerk ofzo
Oh, ik dacht de je met de fout de naam bedoelde. Zal blackd leuk vinden
.
Oh, ik dacht de je met de fout de naam bedoelde. Zal blackd leuk vinden
En nu is er weer een topic wat gesloten kan wordenMad_Demon schreef op 17 september 2002 @ 22:42:
[...]
Op zich niet, maar ik voelde me er toch lullig bij om Buzzman nog een SP1 topic te moeten laten sluiten.

Eigenlijk wil ik hier helemaal niet reageren, beetje nutteloosCompubiter schreef op 17 september 2002 @ 22:42:
De reden dat blackd redelijk "bot" reageerde is waarschijnlijk het grote topic hier in LA. Lees maar eens door als je tijd hebt (en zie mij sig).

Kan d'r ook nog wel bijOh, ik dacht de je met de fout de naam bedoelde. Zal blackd leuk vinden.
Mad_Demon schreef op 17 september 2002 @ 22:42:
[...]
Op zich niet, maar ik voelde me er toch lullig bij om Buzzman nog een SP1 topic te moeten laten sluiten.
Ik sloot hem hoor
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Snik
Mad_Demon, je bent een eikel
Mad_Demon, je bent een eikel

offtopic:
Ik ga maar slapen, het is al lang kinder-bedtijd geweest
Ik ga maar slapen, het is al lang kinder-bedtijd geweest

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.