Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
In anti-statisch zakje is wel het best natuurlijk, maar weet niet of noodzakelijk is.
Ik heb zelf een geforce 2 GTS en heb evengoed me 2 voodoo 2's laten zitten.
Speel af en toe nog wel een N64 spelletje, en dan is die glide wel handig.
Verder vind ik me beeld niet slechter dan bij mensen zonder voodoo er tussen gelust.
Weinig redenen dus om die kaarten eruit te halen. Hooguit voor verkoop.
Ik heb zelf een geforce 2 GTS en heb evengoed me 2 voodoo 2's laten zitten.
Speel af en toe nog wel een N64 spelletje, en dan is die glide wel handig.
Verder vind ik me beeld niet slechter dan bij mensen zonder voodoo er tussen gelust.
Weinig redenen dus om die kaarten eruit te halen. Hooguit voor verkoop.
OK, tnx voor je reply! Was namelijk van plan om 't morgen ff te installeren.
Dus TNT1 in anti-statisch zakje en Voodoo2 nog ff laten zitten.
Tenzij iemand anders nog komt met een hele andere mening natuurlijk.
Dus TNT1 in anti-statisch zakje en Voodoo2 nog ff laten zitten.
Tenzij iemand anders nog komt met een hele andere mening natuurlijk.
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Zelfde mening. De beeldkwaliteit van een MX is zo slecht dat een TNT+Voodoo2 nog beter is. Die doorlus van de V2 zorgt dus echt niet voor veel kwaliteitsverlies.
Ik heb destijds toen ik mijn V2 kocht ook geen verschil in kwaliteit waargenomen. Maar wel met de MX zonder V2. Veel slechter.
Ik heb destijds toen ik mijn V2 kocht ook geen verschil in kwaliteit waargenomen. Maar wel met de MX zonder V2. Veel slechter.
Verwijderd
Die voodoo 2 eruit en als je N64 spellen wilt spelen, gebruik je gewoon een glide emulator.
Ik heb ook een geforce en die kwaliteit is dus echt wel beter dan m'n oude voodoo 2.
Ik heb ook een geforce en die kwaliteit is dus echt wel beter dan m'n oude voodoo 2.
56k is wel zeker marketing bull. ik weet ook wel dattie 56kbits kan maar dat begrip bits dat wordt alleen gebruikt omdat je dan een hoger getal krijgt. waarom noeme ze hem neit gewoon 7k modem. is toch stuk duidelijker. want wat zegt dat 56 k nou. 7kbyte/sec gewoon! (theoretisch maar dat 56k is ook theoretisch)
zelfde voor KPN met z'n adsl (www.kpn.nl)wohoo 1024 KB/sec ja bits ja. das dus gewoon 1024/8 = 128 Kbyte per seconde
zelfde voor KPN met z'n adsl (www.kpn.nl)wohoo 1024 KB/sec ja bits ja. das dus gewoon 1024/8 = 128 Kbyte per seconde
Pagina: 1