[HK] Opsomtopics

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Het aantal opsomtopics in de Hk loopt al gauw op, maar je hebt er geen bal aan.

De topicstarter stelt een orginele of geen originele vraag, en de rest reageerd. Maar niemand leest 't! Neem bijv "welk shareprogje gebruik jij?". Best goede vraag, maar je ziet alleen maar antwoorden en 1 quote met de tekst 'Ik ook' of 'Me to'. Ook ik heb gereageerd. Daar schaam ik me niet voor. Ik betrapte mezelf er zelfs op dat ik niet eens keek naar de reacties van anderen. Omdat 't stomweg niet boeiend is! Als er nou commentaar bij werd gegeven "Ik gebruik KazaaLite omdat 't een goed progje is en er veel mee kan vinden omdat er veel users opzitten." Dat is een goede post voor dat soort topics. Ik wordt gewoon kriebel van die opsomtopics die niemand leest.

een beetje meer niveau mag wel, ook al is 't de HK.

[/moraalridder] :O :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nouja, ik zie het probleem niet in want daar is SM toch voor? Meld in SM het draadje wat jij vindt, want het is normaal dat nutteloze opsomtopics waar toch niemand wat aan heeft dichtgaan.

Voor de duidelijkheid: opsomtopics mogen, maar 'post hier je huisnummer' is niet interessant.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ben ik mee eens, maar een regel dat ze hun reactie moeten be-argumeten/hemel-in-prijzen akn er wel bij. Want nu krijg je tig blz.s vol met de woordes Kazaa, Direct Connect etc. En dat is toch ook helemaaal niet boeiend?

Of zie ik dat fout? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nee hoor, maar het topic is inmiddels ook dicht.

Gewoon melden in SM en het komt allemaal wel goed :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Maar in de toekomst dan? Zo kan je bezig blijven gaan en dan heb jij d'r ook geen lol meer in, of wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

eeehm zo is het altijd al gegaan :?

dat is al sinds de invoering van de eerste vernieuwde HK-FAQ als ik het goed herinner.

'Nutteloze opsomtopics waar niemand wat aan heeft gaan dicht. Post hier je huisnummer, je playlist in winamp of wat dan ook, leest niemand en is dus ook niet interessant'

Iets in die trant. Wil niet zeggen dat ze _altijd_ dichtgaan, soms glippen ze er door en is vaak ook niet erg. Maar als ik ze tegenkom of gemeld krijg is de kans erg groot dat ik ze dicht doe.

Wat wil je dan dat ik er aan doe :? Extra sticky? ;)

het is altijd al op deze manier goed gegaan, ik zie verder neit in wat er nou nog moet gebeuren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Mjah, ze irriteren me gewoon :+

Want volgens mij lezen de topicstarters de replies op hu ntopic niet eens, want wta boeit 't? Ook bji tietnallen anderen topics erger ik me hieraan. Ik vindt dat er iets aan gedaan moet worden. Maar ik ben waarschijnlijk weer de enige :D

Hoezo slowchat? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou, ik snap het probleem nog steeds niet. Je wilt dat er wat aan gedaan wordt. Dat wordt er toch ook? En als je vindt dat dat niet zo is, dan heb je daar zelf ook enige inspraak in.

D'r is tegenwoordig een forum, dat heet Schop een Modje. daar kun je topics inzetten, waarvan jij vindt dat ze dicht moeten.

Daar kijken de modjes af en toe eens in, en dan beslissen zij of het topic dicht moet. En als ze vinden dat je gelijk hebt, dan gaan ze dicht.

Tis een mooi concept :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

lees nou es ff mee met LuNaTiC
dat is de HK daar is ie voor bedoeld
klaar
en als het te onzinnig wordt is er Schop een Modje

(lang verhaal errug kort gemaakt :Y) )

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je leert zulke topic wel waarderen als je wat ouder bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

maar het lijkt me zo wel duidelijk ;)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.