Dit is idd een geod schema, en dit had je ook zelf kunnen bedenken door de lijntjes te volgen (iets anders doen wij ook niet)Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 21:59:
[afbeelding]
Is dit een goed schema of moet ik de ledjes en weerstandjes omdraaien?
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Plaats van de ledjes en weerstandjes maakt niks uit. Als ze er maar staan
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ja de lijntjes heb ik gevolgd, ik heb het zelf getekend
Maar ik bedoel dus of vanaf de plus eerst de weerstandjes of ledjes moeten komen?
of maakt dit nie uit?
Want als er 12 V door mijn ledje gaat en daarna het weerstandje komt is mijn ledje alsnog naar de klote
Maar ik bedoel dus of vanaf de plus eerst de weerstandjes of ledjes moeten komen?
of maakt dit nie uit?
Want als er 12 V door mijn ledje gaat en daarna het weerstandje komt is mijn ledje alsnog naar de klote
misschien van ipv de 2 schakelaars voor de fan 2 simpele potmeters zetten, kun je de toeren regelen.....
T60P Widescreen
ja kweett, misschien hou ik de schakelaars en zet ik er gwoon nog een potmeter tussen die je niet ziet
* cyberbetica heeft pijn in zijn nek...
Verwijderd
en werkt ie? ik hep een gevoel van niet.... waarom?, omdat op bv. de ccfl 2x plus zit...
ik hep geen verder verstand voor electronica maar wel eens wat met natuurkunde gehad... als ik het fout heb moet je t ff zeggen...
ik hep geen verder verstand voor electronica maar wel eens wat met natuurkunde gehad... als ik het fout heb moet je t ff zeggen...
i agree with gostboard...?
ma mss werkt het ook wel
ik zou iig een schakelaar nemen die dubbel schakeld, 2 in 1 dus, zeg maar. dat heeft vast een naam
ma mss werkt het ook wel
met een hamer past alles
Er zit helemaal geen 2 x plus op de CCFL, het ledje en weerstandje zijn parallel geschakeld over de CCFL zodat als de schakelaar aangaat, het ledje ook aangaatVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 21:11:
en werkt ie? ik hep een gevoel van niet.... waarom?, omdat op bv. de ccfl 2x plus zit...
Verwijderd
ja sorry nu zie ik het......Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 12:31:
[...]
Er zit helemaal geen 2 x plus op de CCFL, het ledje en weerstandje zijn parallel geschakeld over de CCFL zodat als de schakelaar aangaat, het ledje ook aangaat
edit: btw, waar hep je de onderdelen besteld?????
-ghost
gekkehuis, ik ga die nu er nie opzetten.
Foto's moeten eerst nog ontwikkeld worden en daarna gescand, kheb geen dig. fotocamera
ik ben maar arme student
Foto's moeten eerst nog ontwikkeld worden en daarna gescand, kheb geen dig. fotocamera
ik ben maar arme student
Pagina: 1