had hem niet gepost omdat dit toch niet intressant/grappig is maar goed:
een kennis ( geen vriend ofzo ) wil iets aan mij verkopen
dat hij dus weer van iemand anders koopt
hij zegt dat die niks in eigen zak steekt
maar ondertussen is de prijs wel duur en het gezeur
wel zo er erg dat ik het toch niet vertrouw
dus ik vragen om msn adresje van die aap ( ff navragen prijd dus he )
vervolgens is hij 10 minuten aan het zeuren met ' hoeso' ' maakt toch niet uit'
' je kent hem toch niet? '
en dan na 10 minuten pas krijg ik zijn email
vandaar dus
maar kan dit nou dan ofniet????
volgens mij kan dit niet......
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
maarja ip controle kan welSpider.007 schreef op 17 september 2002 @ 22:29:
volgens mij kan dit niet......
maar dan moet je weer bestanden gaan versturen met hoop smoesjes waar ik dus ook niet veel zin in heb
pech dus
jammer
dan koop ik maar niks
wat heeft ut met hotmail te maken ??
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
de vraag was of ik kon zien hoelang zo'n hotmail adres bestaatKwai_gon_jinn schreef op 17 september 2002 @ 22:40:
wat heeft ut met hotmail te maken ??
de rest is waarom ik dit wil weten
maar het kan dus niet ( toch ? )
Verwijderd
Ik heb even gekeken maar ik kan niks vinden misschien via zijn MSN profile dat weet ik neit 
Maar MS houd nogal van privecy dus ik denk het niet...
misschien kan je aan hem vragen dat je een "echt" meel adres wilt 1 van zijn provider ofzo. niet een van Hotmail of een ander gratis account...
idee?
Maar MS houd nogal van privecy dus ik denk het niet...
misschien kan je aan hem vragen dat je een "echt" meel adres wilt 1 van zijn provider ofzo. niet een van Hotmail of een ander gratis account...
idee?
Tenzij er geld voor word betaaldVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 22:48:Maar MS houd nogal van privecy dus ik denk het niet...
Klinkt niet echt betrouwbaar he? Vraag z'n echte adres maar gewoon. Als hij dat niet wil geven issie pas *echt* niet te vertrouwens. Je moet het van de andere kant bekijken: als hij niets heeft te verbergen zou hij toch zo zijn adres moeten kunnen geven?
Pagina: 1