Ik zit erover te denken om een DVD writer aan te schaffen..
ben er alleen nog niet echt over uit..
Aan de ene kant wil ik niet veel geld uitgeven (blijf een nederlander he?)
Aan de andere kant die klotestandaard.. dvd-r? +r?
Nu kan ik een Pioneer A03 overkopen voor 200 euro.. Daarmee zijn zo'n 80 DVDtjes gefikt.
Nieuw kost de Pioneer A04 (opvolger) me zo'n 365 pleur (Pw)
Media (DVD-R) is leuk geprijst, en makkelijk te krijgen in mijn buurt. DVD+R minder gangbaar (moet ik weer online bestellen en wachten, niet handig als ik erom verlegen zit)
Dan is er de Sony DVD+RW drive.. 120nogwattes ofzo.. Kwa prijs redelijk gelijk aan die Pioneer...
Maar die is dus DVD+R.. maar wel weer sneller (2.4x)
Ik heb ook even gedacht aan de nieuwe sony (DVD-R en +R) maar ik schat dat die beetje buiten mn budget komt.. (450 pleuro ofzo) en daarnaast is die pas over ruim een maand in NL leverbaar..
Kom denk ik dus toch uit op die Pioneer.. 200 EUR lijkt me wel wat natuurlijk..
maar hoe lang kan een DVD fikker mee??
M'n eerste 2 writers zaten beide rond de 800 CDtjes toen ze ermee stopten.. hoe zit dit bij DVD? Als die namelijk maar bv gemiddeld 200x meegaat heb ik dus al een half-versleten ding..
en dan koop ik liever een nieuwe, kost in verhouding dan minder....
ben er alleen nog niet echt over uit..
Aan de ene kant wil ik niet veel geld uitgeven (blijf een nederlander he?)
Aan de andere kant die klotestandaard.. dvd-r? +r?
Nu kan ik een Pioneer A03 overkopen voor 200 euro.. Daarmee zijn zo'n 80 DVDtjes gefikt.
Nieuw kost de Pioneer A04 (opvolger) me zo'n 365 pleur (Pw)
Media (DVD-R) is leuk geprijst, en makkelijk te krijgen in mijn buurt. DVD+R minder gangbaar (moet ik weer online bestellen en wachten, niet handig als ik erom verlegen zit)
Dan is er de Sony DVD+RW drive.. 120nogwattes ofzo.. Kwa prijs redelijk gelijk aan die Pioneer...
Maar die is dus DVD+R.. maar wel weer sneller (2.4x)
Ik heb ook even gedacht aan de nieuwe sony (DVD-R en +R) maar ik schat dat die beetje buiten mn budget komt.. (450 pleuro ofzo) en daarnaast is die pas over ruim een maand in NL leverbaar..
Kom denk ik dus toch uit op die Pioneer.. 200 EUR lijkt me wel wat natuurlijk..
maar hoe lang kan een DVD fikker mee??
M'n eerste 2 writers zaten beide rond de 800 CDtjes toen ze ermee stopten.. hoe zit dit bij DVD? Als die namelijk maar bv gemiddeld 200x meegaat heb ik dus al een half-versleten ding..
en dan koop ik liever een nieuwe, kost in verhouding dan minder....