een vriend van mij heeft het volgende probleem:
----------------------------------------------------------------------
om te beginnen dit is het systeem:
AMD athlon xp 2000
MSI KT3Ultra2 KT333 chipset based mainboard
MSI Geforce4 ti4400 128 mb ddr (nvidia)
512 mb ram geheugen
Windows XP professionel edition
het probleem:
als ik de pc via de juiste manier afsluit opnieuw opstart krijg ik ALTIJD schijfcontrole, dit gaat vaak heel erg langzaam en blijft op een gegeven moment hangen.
ik moet als ik hem voor het eerst aanzet wel 5 a 6 keer opnieuw opstarten voordat ik normaal kan beginnen. als ie eenmaal opgestart is loopt alles perfect, maar na een tijd goed werken krijg ik een beschadigd bestand in me windows/system. ik moet dan het hulpprogramma CHDKS uitvoeren.
Ik krijg ook bij de Detecting Primary master slave soms een fout, over S.M.A.R.T hard disk
ik heb me schijf al 5x geformateerd en ik hou steeds weer hetzelfde probleem
iemand een oplossing?
----------------------------------------------------------------------
om te beginnen dit is het systeem:
AMD athlon xp 2000
MSI KT3Ultra2 KT333 chipset based mainboard
MSI Geforce4 ti4400 128 mb ddr (nvidia)
512 mb ram geheugen
Windows XP professionel edition
het probleem:
als ik de pc via de juiste manier afsluit opnieuw opstart krijg ik ALTIJD schijfcontrole, dit gaat vaak heel erg langzaam en blijft op een gegeven moment hangen.
ik moet als ik hem voor het eerst aanzet wel 5 a 6 keer opnieuw opstarten voordat ik normaal kan beginnen. als ie eenmaal opgestart is loopt alles perfect, maar na een tijd goed werken krijg ik een beschadigd bestand in me windows/system. ik moet dan het hulpprogramma CHDKS uitvoeren.
Ik krijg ook bij de Detecting Primary master slave soms een fout, over S.M.A.R.T hard disk
ik heb me schijf al 5x geformateerd en ik hou steeds weer hetzelfde probleem
iemand een oplossing?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7