Toon posts:

Probleem met TFT scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn tft scherm (15") flikkert ineens, ik heb wel beeld maar dat is vervaagd en zeer slecht, ik heb alle kabels gechecked en op een oude monitor merk ik niks.

Het scherm heb ik gekocht op een beurs, kan hem dus niet ruilen aangezien de verkoper niet meer te traceren is.

Wie kent dit probleem en wie weet er raad?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je niets aan de instellingen van je monitor en OS vernaderd? Probeer dan de monitor even op een ander systeem. Als dat ook niet werkt zit het probleem iig in de monitor.. en dat kan duur zijn :{

Verwijderd

Topicstarter
Op een ander systeem doet hij precies hetzelfde... Wat zou ik in de OS moeten veranderen dan ten opzichte van een doorsnee monitor?

• Pollewob
  • Niet online
Dan zit het probleem in je monitor. Heeft dus niets met het OS te maken. Denk dat je monitor niet lang meer zal leven.. Misschien weet iemand met meer verstand van de binnenkant van tft schermen wat er precies kapot is/aan het gaan is :)

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

als die kapot is zou je kunnen kijken naar de productiedatum op de achterkant, zo zou je via de fabriekant nog garantie kunnen krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Euhmm... December 2000, ben bang van niet... :(

• zandpaddo
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

meeste monitoren zit 3 jaar op hoor

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 21:13:
Euhmm... December 2000, ben bang van niet... :(
lijkt me dus wel.
je hebt meestal 3 jaar garantie op monitoren.

wat voor merk is het eignelijk

Verwijderd

Topicstarter
Beetje vaag merk, een Natcomp.

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

Natcomp.Hmm... nooit van gehoord, kan je er op internet geen informatie over vinden?

Ceci n'est pas une signature!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
15 inch, en de resolutie staat op 1024x768 ? en refresh op 60Hz ? die settings moet je namelijk hebben voor een tft scherm,

A wise man's life is based around fuck you

• Pollewob
  • Niet online
Met google kan ik iig zo 1 2 3 geen site ervan vinden, idd wel een aantal reviews, maar die zijn EN duits en daar zullen de garantievoorwaarden denk ik niet in staan :(

Verwijderd

Topicstarter
Hoe stel ik de refresh in op 60Hz? Info is veelal duits en onvolledig...

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

staat ie misschien in een donker hoekje als dat zo is moet je proberen em wat in beter
(zon)licht te zetten

ik had ook een tft in een donkere kast staan en vond het beeld ook BAGGER maar toen ik hem beneden op de woonkamertafel zetten was het beeld ineens veel beter

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is echt duidelijk slecht, wazig, haperig, flikkerig en meer van dat soort kreten ;)

Het lijkt wel of kleine pixeltjes bewegen...

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tja... het is misschien een domme opmerking maar op deze manier kom je dus bij jezelf op de koffie met zo'n scherm. Het lijkt erop dat hij inderdaad niet in orde is maar het is meestal niet alleen de winkelier die jou garantie geeft maar meer de fabrikant van het scherm. Het lijkt me dus zinvol om deze op te sporen en de klacht voor te leggen.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen ik kan dus ook de fabrikant niet vinden, misschien is er daarom iemand die het probleem kent en misschien ook iets meer weet van de binnenkant van het beessie.

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ben ik ook een eikel... wacht ik help je wat op weg:

http://www.topproduct.nl/...T_15inch%26cat%3DComputer

Natcomp zit dus gewoon ook in Nederland alleen ligt de website eventjes 8)7 plat... klinkt alsof bedrijf de fles op is, maargoed :P

Hier is je info:

natcomp GmbH

Siemensstr. 21
61352 Bad Homburg
Nederland

tel:
fax:

E-mail:
http://www.natcomp.com

Verwijderd

Topicstarter
:)

Bedankt, daar gaan we even een mooi dreigbriefje heen sturen...

BTW, mocht er iemand meer weten, gaarne! ;)

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 20:25
Ze hebben ook een Duitse website: www.natcomp.de , maar ook die ligt eruit. In diverse Duitse balden zag je regelmatig tests van Natcomp spullen.

Do as I say, don't do as I do.

• LopeZ
  • Laatst online: 08:17

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> VB
Pagina: 1