TweakXP veroorzaakt netwerkprobleem in windows XP?

Pagina: 1
Acties:

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 13:33

Adjo

my first vectrex...

Topicstarter
Als ik TweakXP doorloop (alles afstel naar mijn smaak) en opnieuw opstart, herkent windows XP de andere computer in het lan niet meer. Ik heb gewoon een crosskabel (geen hub of switch)
Ik gebruik TweakXP 2.0.0 en maak geen gebruik van de ''optimaliseer je netwerk'' optie in TweakXP. Zijn er meerdere met deze ervaring en vooral, weten jullie de oplossing voor dit probleem?
Ik heb al met verschillende versies van TweakXP dit probleem gehad, systeemherstel werkt wel maar ik wil die handige features in TweakXP ook gebruiken 8)7

Verwijderd

ey,

ben et probleem al vaker tegengekomen, 1 manier die bij mij toch zeker hielp:
zet de functie: 'reclame blokkering' uit...staat onder internetinstellingen als ik me niet vergis...zeker nep, maja...alles werkte weer als vanouds... :7

suc6 er mee!

gr Han

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

idd zoals hansaat al zei: door die popupblocker liep heel die machine wreed vast.

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

voor zover ik weet is het egt de RECLAME blokkering, en niet de pop-up blocker, maja..ik gebruik ze verder toch geen van beide, dus..veel zal het niet uitmaken ;)

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 13:33

Adjo

my first vectrex...

Topicstarter
OK zal ik gaan proberen vanavond, als het de oplossing is zal ik het even melden

greetz,