In mijn ASUS laptop zit deze ATI mobility 32 MB videokaart. Nou ben ik er behoorlijk tevreden over
alleen met GTA 3 wil het maar niet lukken; het schokt echt heel erg. Ik besef wel dat dit een zwaar spel is voor een notebook maar warcraft 3 en zelfs ut2003 zijn perfect te spelen op 800x600 en de details op gemiddeld. Dan zou GTA 3 toch ook moeten kunnen dacht ik maar dat is dus niet zo
Op de site van rockstar games zijn alleen maar patches te krijgen voor problemen met nvidia kaarten en de 1.1 update die ik al draai. Heb WinXP Professional trouwens en verdere specs zijn P4 1800, 256 MB RAM, 30 GB ATA 100 HDD. Het vervelende is dus dat ik de drivers van de videokaart ook niet kan updaten vanwege de volgende foutmelding:
INF-fout
video-stuurprogramma niet gevonden
Ik heb op dit moment nog de gewone drivers van de bijgeleverde drivercd van ASUS, versie 6.13.10.6025 en de drivers die ik download van ati.com zijn 6.13.10.6166 en dan download ik de drivers die bij de radeon 7500 series horen, want een aparte driver voor de mobility is er niet
dan ga ik nu ff chamions league kijken dan hoop ik vanavond laat aan de slag te kunnen met jullie tips
INF-fout
video-stuurprogramma niet gevonden
Ik heb op dit moment nog de gewone drivers van de bijgeleverde drivercd van ASUS, versie 6.13.10.6025 en de drivers die ik download van ati.com zijn 6.13.10.6166 en dan download ik de drivers die bij de radeon 7500 series horen, want een aparte driver voor de mobility is er niet
dan ga ik nu ff chamions league kijken dan hoop ik vanavond laat aan de slag te kunnen met jullie tips