Toon posts:

cheatah: mag topic 599958 weer open

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
cheatah: En voortaan eerst zelf iets opzoeken of proberen. Dankjewel.
Als je even in de draad kijkt zie je dat ik zelf gerust wel bezig ben geweest met een oplossing.

ik had achteraf echter wel iets duidelijker aan moeten geven dat het maar om 1 letter ging. Ik wil een button met de tekst Voorbeeld, en daarvan de V onderstreept. Als ik dat met die css oplossing doe wordt alles onderstreept en da's nou juist niet de bedoeling.

Dus, mag ie weer open:
[rml][ html] tekst van een button onderstrepen[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat weet ik allemaal
ik heb precies gedaan wat daar staat:
ik vind dat m'n topic onterecht dicht is, ik vraag het rustig en beleefd of ie weer open mag en leg ook uit waarom
ik heb al bij cheatah zijn info gekeken en daar staat geen email adres, dus daarom vraag ik het hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

<modnaam>@tweakers.net

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die topicstart is echt extreem matig, dat is niet de manier van een topic opeen zoals we graag zien. Ik ben niet van plan het topic weer open te gooien, omdat het simpelweg niet aan de eisen voldoet.
Probeer als je de volgende keer eens een topic opent wel op een goede en nette manier te beginnen. :)

Hier vind je nog een stukje tekst mocht je moeite hebben met een topic netjes formuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

cheatah@tweakers.net of ICQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeggen, probeer het nog eens met een fatsoenlijke openingspost, dat wil ook vaak helpen, op die manier leer je het, dus veel mods doen het op die manier, van 'je topic blijft dicht, open een nieuwe als je een goede openingspost kan verzinnen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat is er zo verkeerd aan dan?
Het enige wat ik ben vergeten is om aan te geven dat het om slechts 1 letter van de tekst ging. Is dat al reden genoeg een topic dicht te gooien?
In de vraag verwees ik naar 'letter/tekst':
ik had al geprobeerd om het met <u>t</u>ekst te doen, maar dat lukte uiteraard niet (niet geschoten is altijd mis...) en zat nog met zo'n soort oplossing zelf al in m'n hoofd. vandaar dat ik er niet specifiek naar (1 letter) vroeg.
maar snap echt niet waarom die topic dan gelijk op slot wordt gegooid!

Ik dacht juist dat er een nieuw beleid was bij GoT, dat mods niet zo snel meer een topic dicht zouden gooien, maar de topicstarter ook gelegenheid zou bieden zichzelf beter te verklaren. Merk daar weinig van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De antwoorden zijn toch duidelijk; met een standaard button kan het gewoon niet tenzij jij een browser kent die de first-letter pseudo class ondersteund, en dan ook voor input-elementen:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<style type="text/css">
input.piep {
  font-weight: 600;
}
input.piep:first-letter {
  color: blue;
  text-decoration: underline;
}
</style>

met:
HTML:
1
<input type="button" class="piep" value="Stop!"></input>

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar dan zit ik dus nog steeds met een probleem: ik heb het namelijk met een plaatje geprobeerd, maar dan loop ik tegen het probleem aan dat mijn formulier gelijk gesubmit wordt en dat is niet de bedoeling van die button. Ik snap echter niet waarom dit gebeurt en heb al een voorbeeld gegeven in de thread, maar daar kan niemand dus meer op reageren aangezien cheatah zo vriendelijk is geweest 'm op slot te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*LA* is niet bedoeld om alsnog een antwoord op je vraag te krijgen, ook al is iemand (helaas) nog zo vriendelijk om je een hint te geven.

Probeer het zoals gezegd nogeens met een goed gemotiveerde topicstart waar je ook uitlegt waarom wat wel en niet werkt, en wat en waar je iets vandaan hebt gezocht/geprobeerd.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pffff
de vorige keer dat ik dat deed, werd mij verzocht naar dit forum te gaan omdat het niet de bedoeling is dat je twee keer over hetzelfde een topic opent als de eerste gesloten wordt.
verder begrijp ik nog steeds niet wat er nou zo vreselijk verkeerd aan m'n topic is.

ik zat trouwens ook niet te vissen naar een antwoord, ik reageerde alleen maar op wat er gezegd werd

maargoed, ik zal wel weer een nieuw topic openen
Pagina: 1