Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10
Dat zal ik dan maar als tip doorgeven aan de eigenaar als ik deze (vrijdag pas) weer spreek
Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 10,5 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10
ik heb ff gekeken maar op een normale winME en office2000 heb ik dat bestand niet 
zal dus wel iets zijn wat ie geinstalleerd heeft of die een website
voor hem geinstalleerd heeft
zal dus wel iets zijn wat ie geinstalleerd heeft of die een website
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Wordt misschien vervolgd als ik de eigenaar heb kunnen spreken. Bedankt iig
Verwijderd
Win ME Deinstalleren...Installatie cd-tje verbranden en Windows XP of 98 erop zetten.
Succes
Succes
Nou volgens mij ligt dit niet aan ME (dat zou dan voor het eerst zijn) Maar dit is denk ik een virus. Als je een programma opend krijg je dan ook de melding dat de pc het bestand vxtp.exe niet kan vindne ??
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 13:32:
Win ME Deinstalleren...Installatie cd-tje verbranden en Windows XP of 98 erop zetten.
Reageer dan gewoon niet
Ontopic: Als het geen vxtp.exe, maar bijv. vxtp'.exe is (5 karakters dus) lijkt een virus me erg waarschijnijk, uberhaupt is een virusscan wel erg aan te raden.
Als hij niet meer Windows kan opstarten kan 'ie booten van een DOS bootdisk en kijken wat er in de startup directory staat.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ja en als je niks kan opstarten en toch even op virussen wil scannen download dan even f-prot vanaf de site www.f-prot.com (is een gratis programma) deze scant je pc vanuit dos. werkt echt uitstekent
Verwijderd
Ok sorryF_J_K schreef op 18 september 2002 @ 13:50:
[...]
Reageer dan gewoon niet
Ontopic: Als het geen vxtp.exe, maar bijv. vxtp'.exe is (5 karakters dus) lijkt een virus me erg waarschijnijk, uberhaupt is een virusscan wel erg aan te raden.
Als hij niet meer Windows kan opstarten kan 'ie booten van een DOS bootdisk en kijken wat er in de startup directory staat.
PS. Maar hij wilde toch een oplossing
Pagina: 1