Verwijderd
Gebruik je de originele CD? Dan doe je het verkeerd
Je kan bij Creative die goeie downloaden!
gebruik de originele cd ja........ en downloaden kan niet bij creative althans momenteel niet .....erg wazig
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Heb je een MSN account? Dan kunnen we hem oversturen. Gewoon edschouten@home.nl Die Creative site is inderdaad wel k*t. Die wachtrij enzo
ben nu via ed de driver aan het downloaden maar een system recovery had ook geen succes
Het ligt denk ik meer aan de install zelf, dan aan je systeem. Download idd eens andere drivers en probeer het dan nog eens. Grote kans dat de drivers dan wel goed geinstalleerd worden.miel schreef op 17 september 2002 @ 20:55:
ben nu via ed de driver aan het downloaden maar een system recovery had ook geen succes
ok drivers doen het nu maar ik krijg alleen te horen via mijn 2 front boxen dat het rear boxen zijn....en als ik tv kijk krijg ik nog steeds geen geluid...maar ik ga ff de search gebruiken want ik heb daar iets over gelezen ergens
ok ik heb ook nog 2 speakers onder mijn monitor (visionmaster pro 454) maar die krijg ik ook niet aan de praat....in welke uitgang zouden die moeten van de SB live??
ok ik heb ook nog 2 speakers onder mijn monitor (visionmaster pro 454) maar die krijg ik ook niet aan de praat....in welke uitgang zouden die moeten van de SB live??
je moet ergens bij audioHQ (een of ander programma van creative) even aangeven dat je 4 speakers hebt. Ik had precies dezelfde problemen met de creative soundblaster pci512.
Stond in de fa/help bij creative......
Mmm hij zei toch dat it m niet kon installeren, hoe kan je dan bij audioHQ dat instellen, lijkt mij hoor.larsemenneke schreef op 17 september 2002 @ 22:34:
je moet ergens bij audioHQ (een of ander programma van creative) even aangeven dat je 4 speakers hebt. Ik had precies dezelfde problemen met de creative soundblaster pci512.
installeren van de software is inmiddels gelukt....
nu wordt het een ander probleem...de speakers op mijn visionmaster pro 454 doen het niet als ik de connector verbind met een van de twee uiterste ingangen... ook krijg ik geen geluid via mijn TV-in terwijl de matrox marvel 450 wel verbonden is met de line in van de SB live 5.1
en het probleem van de boxen van mijn gewone stereo is ook nog niet opgelost.....mmmmm vandaag maar eens rondbellen
nu wordt het een ander probleem...de speakers op mijn visionmaster pro 454 doen het niet als ik de connector verbind met een van de twee uiterste ingangen... ook krijg ik geen geluid via mijn TV-in terwijl de matrox marvel 450 wel verbonden is met de line in van de SB live 5.1
en het probleem van de boxen van mijn gewone stereo is ook nog niet opgelost.....mmmmm vandaag maar eens rondbellen
De oveirge vragen passen beter in Audio, Video & HiFi Forum. Lees tijdens de lange rit naar de buren even Problemen met de SBlive/Audigy (speakers,drivers) door 
Misschien is het handig voor je om in Schop een Modje even een andere titel voor te stellen, deze dekt de vraag niet helemaal meer.
Misschien is het handig voor je om in Schop een Modje even een andere titel voor te stellen, deze dekt de vraag niet helemaal meer.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Heb je in windows zelf al ingesteld dat je quadrofonische boxen hebt?
Dat is ook belangrijk.
Dat is ook belangrijk.
Dit pakket bevat alle software en de laatste drivers voor de Live:
meuktracker: Soundblaster Live en Audigy 5.12.2.252
Bestand en uitleg staat ook hier: http://fernando.darocha.free.fr/sblive-audigy.htm
Ik heb dit gebruikt op meerdere Live's en een Audigy onder w2ksp2/3 en wxp. Werkt stukken beter dan de oude Liveware 3 voor de Live en de crappy (nederlandse
) software die ik bij de Audigy kreeg.
meuktracker: Soundblaster Live en Audigy 5.12.2.252
Bestand en uitleg staat ook hier: http://fernando.darocha.free.fr/sblive-audigy.htm
Ik heb dit gebruikt op meerdere Live's en een Audigy onder w2ksp2/3 en wxp. Werkt stukken beter dan de oude Liveware 3 voor de Live en de crappy (nederlandse
ik heb net even de helpdesk van de paradigit gebeld en men vermoed toch een error met de geluidskaart zelf..zeker omdat ik de juiste driver al geinstalleerd heb voor XP....
de speakers van mijn monitor doen het ook niet in de line out van mijn geluidskaart.........ik vermoed nog steeds een software probleem maar ok....
de speakers van mijn monitor doen het ook niet in de line out van mijn geluidskaart.........ik vermoed nog steeds een software probleem maar ok....
Pagina: 1