Ik had vandaag een kabeltje gekocht om mijn PC aan te sluiten op mijn TV, en dat werkte ook allemaal perfect, maar toen ik daarna terugging naar mijn 'gewone' monitor had ik vaag beeld (op mijn 2e monitor zie ik wel gewoon mijn desktop, maar dan met een enorme rode gloed eroverheen, en mijn eerste beeldscherm geeft helemaal geen beeld meer en gaat op standby. Tijdens het booten en opstarten van Windows XP heb ik WEL op beide beeldschermen beeld, en ook NORMAAL beeld, zoals het altijd was. Alleen zodra ik in XP kom gaat het fout.
Omdat ik geen beeld heb kan ik niet naar mijn beeldscherminstellingen kijken maar is er een andere manier om terug te gaan naar normale instellingen of de instellingen op mijn 2e monitor te krijgen? En wat kan dit probleem veroorzaken? Ik heb alle stekkertjes en aansluitingen nagelopen en er goed ingedrukt dus dit zal het probleem niet zijn.
Zoals de titel al aangeeft heb ik een Radeon 8500 met daarop aangesloten een Sony HMD-A200 en een Fujitsu e155.
Omdat ik geen beeld heb kan ik niet naar mijn beeldscherminstellingen kijken maar is er een andere manier om terug te gaan naar normale instellingen of de instellingen op mijn 2e monitor te krijgen? En wat kan dit probleem veroorzaken? Ik heb alle stekkertjes en aansluitingen nagelopen en er goed ingedrukt dus dit zal het probleem niet zijn.
Zoals de titel al aangeeft heb ik een Radeon 8500 met daarop aangesloten een Sony HMD-A200 en een Fujitsu e155.
edit:
woei! topic 600000 zie ik nu
woei! topic 600000 zie ik nu