Ik heb sinds kort als ik een bestand kopieer naar mijn server dat hij er een heel stuk langer over doet dan voorheen. Ook als ik bezig ben met een word excel of ander office applicatie die gebruik maakt van een bestand van de server, dat ze er minstends 30 sec over doen om het bestand op te slaan. Lokaal (zowel server als client) werkt alles prima. Ook het browsen op mijn server gaat prima.
Ik heb hier last van met alle 4 de clients (winxp en 98).
Ik heb geen gekke dingen gedaan op de server dus ik denk dat het daar niet aan ligt. Ook heb ik de event viewer doorgenomen maar dat ziet er ook allemaal normaal uit. Verder heb ik nog gekeken over bepaalde processes de boel ophouden maar dit is helaas ook niet het geval. En hij is virusvrij.
Zijn er misschien nog tools waarmee ik bepaalde dingen kan achterhalen of kunnen jullie mij tips geven waar ik eventueel kan kijken
Os
Win2k Adv Server Sp2
Geheugen
1024 Mb
Vrije ruimte
4 gig
Ik heb hier last van met alle 4 de clients (winxp en 98).
Ik heb geen gekke dingen gedaan op de server dus ik denk dat het daar niet aan ligt. Ook heb ik de event viewer doorgenomen maar dat ziet er ook allemaal normaal uit. Verder heb ik nog gekeken over bepaalde processes de boel ophouden maar dit is helaas ook niet het geval. En hij is virusvrij.
Zijn er misschien nog tools waarmee ik bepaalde dingen kan achterhalen of kunnen jullie mij tips geven waar ik eventueel kan kijken
Os
Win2k Adv Server Sp2
Geheugen
1024 Mb
Vrije ruimte
4 gig