Ik begrijp de faq niet helemaal meer. dus vraag ik het maar.
Mag ik naar www.startpag***.nl linken in een post?
Mag ik naar www.startpag***.nl linken in een post?
Why, staat die op startpagina?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
waarschijnlijk wel.
Dan begrijp ik het niet
Zie mijn post hierboven.Sen schreef op 17 september 2002 @ 19:55:
[...]
Dan begrijp ik het niet
Je mag wel naar startpagina linken maar niet naar mp3*****.nu Ze doen beide het zelfde links geven naar sites waar mp3 files staan alleen het ene mag en het andere niet?
Hmm ja zit wat in. Dit had eigenlijk in it moeten staan denk ik maar dan wil ik wel eens weten waarom een startpagina wel gewoon naar een mp3 site kan gaan liggen linken. En een mp3 site verboden is. (Het is toch veel makelijker om de grootte sites aan te pakken door ze er niet meer naar te laten linken?)SH007 schreef op 17 september 2002 @ 19:56:
[...]
Zie mijn post hierboven.
Als je niet meer naar startpagina.nl mag linken kun je alleen nog maar linken naar microsoft.com ed
Verwijderd
Verwijderd
idd het grijze gebied, die was ik vergetenVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 20:31:
erkens: indien opgemerkt zal de link verwijderd worden![]()
Met google bevind je je in grijs gebied: stel ik zoek naar google met zoekwoorden die duidelijk maken dan men warez aan wil leveren vanuit een search naar google heb je een probleem
In alle andere gevallen zal deze link blijven staan of verwijderd worden zonder melding.
Nog sterker: STEL ik laat zoeken op Discus en een paar dagen erna komt er een programma discus op de markt en de eerste post van jouw search levert nu warezlink op. Wat dan?
Zo kan ik er nog wel een paar bedenken
jaa.. ik vond de opmerking : "ik typ dit in, maar heb hem zelf nog niet eens bekeken, en weet dus ook niet wat de resultaten zijn" daarom ook een beetje raar. Op zich moet je wel weten waar je naartoe linkt. Anders kun je net zo goed aandragen van:erkens schreef op 17 september 2002 @ 20:35:
[...]
idd het grijze gebied, die was ik vergeten
maar het beste is toch even overleggen met een moderator, en voordat je een search link post even checken
Sjongejonge
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar op betreffende pagina was helemaal geen mp3 te downloaden. Er stonden alleen wat links op naar andere mp3 pagina's.JvS schreef op 18 september 2002 @ 10:52:
zow, heerlijk potje moeilijk denken? Ik zal het simpel voor je houden, als iemand iemand helpt door naar startpagina te linken, gebeurt er niets en als iemand een post doet met "hier kan je lekker mp3's downloaden", met jou mp3 link, dan krijg je een waarschuwing.
Het is echt zooooooo simpel, we zijn geen uitwisselboard, die link is nergens voor nodig, tenzij je iemand op een plek wil wijzen waar je mp3's kan downloaden. Sorry hoor, maar dit is weer een heerlijk staaltje moeilijk doen en regels zo krom mogelijk interpreteren.
Sen schreef op 18 September 2002 @ 11:33:
Maar op betreffende pagina was helemaal geen mp3 te downloaden. Er stonden alleen wat links op naar andere mp3 pagina's.
Omdat het mijn webpage is. En die zou ik graag in mijn profiel willen zetten.Twynn schreef op 18 september 2002 @ 11:44:
[...]
Leg dan eerst eens uit waarom je uberhaubt die link zou willen plaatsen?
Ik zal het ook niet doen.'t is gewoon heel simpel zoals JvS al zegt.. We willen gewoon geen links met illegale inhoud, en we willen geen uitwisselboard zijn. En dat die ene pagina gebruikt wordt om te deeplinken is geen excuus.
Lees eens voor de grap een paar posts hierboven. Je kan er dus al een waarschuwing voor krijgen (Dus ik neem aan dat het verboden is)(overigens, als je zo moeilijk wilt denken, dan kun je je ook afvragen of google nog wel mag!)
Verwijderd
Verwijderd
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Wij verkopen het product DiscusVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 20:31:
erkens: indien opgemerkt zal de link verwijderd worden![]()
Met google bevind je je in grijs gebied: stel ik zoek naar google met zoekwoorden die duidelijk maken dan men warez aan wil leveren vanuit een search naar google heb je een probleem
In alle andere gevallen zal deze link blijven staan of verwijderd worden zonder melding.
Nog sterker: STEL ik laat zoeken op Discus en een paar dagen erna komt er een programma discus op de markt en de eerste post van jouw search levert nu warezlink op. Wat dan?
Zo kan ik er nog wel een paar bedenken
Verwijderd
PipoDeClown schreef op 18 september 2002 @ 12:19:
bij sommige sites druipt het er vanaf zoals mp3***.nu
er is ook zoiets als common sense (wat is het neerlands hiervoor ook alweer)
maar voor hetzelfde geld wordt er ook op de fp gepost over gekraakte sp1 versies, blijkbaar is de grens nogal dynamisch en wordt gezet naargelang het (lees hier event. "bepaalde personen") uitkomt.
Verwijderd
gezond verstandPipoDeClown schreef op 18 september 2002 @ 12:19:
bij sommige sites druipt het er vanaf zoals mp3***.nu
er is ook zoiets als common sense (wat is het neerlands hiervoor ook alweer)
Dat moet je dan met de mensen van de FP opnemenmaar voor hetzelfde geld wordt er ook op de fp gepost over gekraakte sp1 versies, blijkbaar is de grens nogal dynamisch en wordt gezet naargelang het (lees hier event. "bepaalde personen") uitkomt.
Strip dan de FP gerelateerde forums op GoT eraf!Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 12:24:
[...]
FF voor alle duidelijkheid: de FP is niet GoT.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
PipoDeClown schreef op 18 september 2002 @ 12:29:
[...]
Strip dan de FP gerelateerde forums op GoT eraf!
Of heeft GoT een andere crew dan de FP en als ze het wel hetzelfde zijn is het dan niet achterbaks?
Beetje flauw dat men zich hierachter blijft verschuilen.
Verwijderd
Azrael schreef op 18 september 2002 @ 13:05:
En hoe zit het dan met mensen die heel trots hun divx-verzameling in hun sig setten, waar vervolgens uitgebreid bij staat hoe deze uit te wisselen
Verwijderd schreef op 18 September 2002 @ 12:35:
Ten eerste: jij bepaald hier niet hoe de tent gerund wordt!
En de GoT crew runt niet de FP, en de FP crew runt GoT niet.
En zelfs dan .. als wij op de FP andere regels willen hanteren dan op het forum,. dan is dat ons goed recht.
Edit: 't is niet dat ik nou persé bot uit de hoek wil komen maar ik krijg nogal jeuk van het feit dat volgens jou wij de zaken moeten doen zoals jij het vindt ..
Verwijderd
PipoDeClown schreef op 18 september 2002 @ 12:29:
[...]
Strip dan de FP gerelateerde forums op GoT eraf!
Of heeft GoT een andere crew dan de FP en als ze het wel hetzelfde zijn is het dan niet achterbaks?
Beetje flauw dat men zich hierachter blijft verschuilen.
Je mag er wel een paar van mij hoorVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 13:08:
[...]
Wie? Waar?![]()
Ik weet namelijk van niks
over een verzameling met divx
Verwijderd
+1 lollig
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
joa, heb zo geen voorbeeld voor de hand, kan moeilijk ff van 60.000 nummertjes de sigs gaan bekijkenVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 13:42:
[...]
+1 lollig
Maarre serieus: wiewant dingen als "illegaal en niet gewenst" worden beoordeeld aan de hand van het betreffende item
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq