Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Half-Life/Team Fortress verbindings problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wilde weer na een hele tijd gaan Team Fortressen.

Nu heb ik het volgende probleem bij iedere server, er staat wel "connected by server" maar daarna loopt die teller gewoon helemaal af. En wordt de verbinding verbroken.

Dit gebeurt bij echt iedere server, ook als er maar 2 man aan het spelen zijn, akn dus niet aan de drukte liggen bij sommigen servers.

Heb helemaal geen ervaring met de nieuwe patch naar 1.5. Is dit een van de bugs toendertijd?

Heb HL op de volgende manier geinstalled.
Eerst Half-Life,(1.0.0.9) daarna Oppossing Force (1.0.1.5) en daarna de patch HL1.1.0.1 die iedere voorgaande versie zou moeten updaten naar 1.1.0.1

Als iemand weet hoe ik weer kan connecten. Alvast bedankt.

Lunatec

Verwijderd

heb je unieke cdkey?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb alles origineel. En nooit mijn cd-key uitgeleend.

Maar heb gehoord van iemand dat als ie die HL1101 patch uitvoerde het ook niet goed bij hem werkte. Het werkte pas goed toen ie via kleinere stappjes alles geupdate had.

Dus ga dat nu maar eens proberen.

Verwijderd

Dit probleem heb ik nou ook!!
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat oplos??
(Ik heb geen unieke CD-key)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 16:11 schreef [ko]Feitz het volgende:
Dit probleem heb ik nou ook!!
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat oplos??
(Ik heb geen unieke CD-key)[/quote]Alleen met CS7.1 dan

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:42
En ik dus ook!

Ik kan alleen connecten als ik 'm op software renderer zet!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:42
OPGELOST!

je moet van de hl site ff update 1.1.0.4 downen, dan doetie het weer

(bij mij anywayz)

me happy :):):)

Verwijderd

Jaaaaaaaah, de nieuwe patch was vandaag net uit gekomen voor Halflife... even geen melding van gemaakt hier :)
Pagina: 1