Toon posts:

2e monitor staat links ipv rechts. Hoe bureaublad instellen?

Pagina: 1
Acties:
  • 17.120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje wat volgens mij wel meer mensen moeten hebben. Mijn 2e monitor staat aan de linker ipv de rechter kant. Windows gaat er echter standaard vanuit dat deze rechts staat dus om in mijn linker scherm te komen moet ik met mijn muis naar rechts. Irritant dus ;) .

Omdat ik mijn monitoren niet kan wisselen (ivm het formaat en de beschikbare ruimte) wil ik graag instellen dat windows ook weet dat links mijn 2e en rechts mijn 1e monitor is. Weet iemand of, en zo ja hoe, dit te wijzigen is?

Alvast bedankt!!

Verwijderd

In dat scherm, kun je ook de schermen verplaatsen, of v/d videokaart(en), kun je natuurlijk ook nog je connectors omdraaien

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
je kan gewoon in eigenschappen je 2de beeld overal naartoe slepen

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:58
ga naar eigenschappen van beeldscherm, daar zie je je twee schermen staan, pak de tweede op en sleep hem naar links :)

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:53
sim-pel

Verwijderd

Topicstarter
phYzar schreef op 17 september 2002 @ 19:48:
ga naar eigenschappen van beeldscherm, daar zie je je twee schermen staan, pak de tweede op en sleep hem naar links :)
Oke, dat werkt, maar nu zijn mijn snelkoppelingen mee verhuist naar links. Hoe krijg ik deze weer terug op de rechter (hoofdmonitor)?

P.s. Dit zijn vast hele domme vragen, maar ik kom er zelf niet goed uit.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-12 21:52
selecteren en naar die monitor verslepen

Verwijderd

sleep de snelkoppelingen naar de rechter monitor??

Verwijderd

Topicstarter
Oke. Een beetje vaag, maar toen ik mijn beeldschermformaat v/d 2e monitor veranderde gingen de snelkoppelingen terug naar rechts. Ik snap niet hoe dit kan, maar dat maakt me ook niet echt uit want het probleem is opgelost.

Hartelijk bedankt voor jullie hulp!! :)

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:08

GeeBee

Oddball

Je kunt toch via Beeldscherm > Instellingen de onderlinge positie van de beeldschermen instellen, naast elkaar, op elkaar, etc.

Anders wissel je gewoon de stekkers achterop je videokaart?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Verwijderd

Topicstarter
GeeBee schreef op 17 september 2002 @ 20:06:Anders wissel je gewoon de stekkers achterop je videokaart?
Het probleem is dus al opgelost, maar ik wilde ze niet wisselen omdat ik mijn hoofdmonitor op m'n beste videokaart wil hebben. Nu zit m'n 17" op een GF2 pro en m'n (oudere) 15" op een TNT2 M64.
Pagina: 1