Pura Vida
Nee is niet mogelijk. Ik heb het zelf ook een tijdje gehad. Maar ach, vind 1 19" toch wel genoeg.....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Voor dat mensen daar dingen over gaan zeggen: met trillian gaat het ook niet, die opent nieuwe vensters ook op (100,100) naar mijn weten. MSN heb ik sowieso nooit zo ver gekregen.
Als je altijd op je hoofdmonitor werkt is het ook logisch dat een venster geopend wordt op diezelfde monitor. Anders moet je de hele tijd gaan switchen. Misschien is er een programmatje die ervoor zorgt dat alles op je tweede monitor komt, maar dat lijkt me nogal vergezocht... (waarom zeg ik het dan
)
The devil is in the details.
Het msn-venster komt bij mij gewoon op de plaats+grootte waar ik de laatste gesloten heb.
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
ik heb dat iid ook. Het proggie ZMover kan doen voor jou wat jij wilt.
[ Voor 0% gewijzigd door MeIsTwisted op 17-09-2002 23:24 . Reden: typefoutje herstellen ]
Multimonitor is relax :P
Verwijderd
Bij trillian pro 1.0 gaat het dus wel. Als je dan bij een specifieke contactpersoon het chatvenster naar de secundaire monitor sleept en dan wegklikt,wordt de locatie van het chatvenster dmv het toepassingspositiegeheugen wel degelijk onthouden. Je moet dit dan wel voor iedere contactpersoon doen.Thomix schreef op 17 september 2002 @ 22:56:
Voor dat mensen daar dingen over gaan zeggen: met trillian gaat het ook niet, die opent nieuwe vensters ook op (100,100) naar mijn weten. MSN heb ik sowieso nooit zo ver gekregen.
Met Msn gaat het inderdaad niet nee.
ICQ wil ook niet op me secundaire. Omdat ICQ dan als het ware denkt dat ie tegen de rechterkant van het scherm zit en gaa zich dan lang maken
,
Jaahaa, executor, dat kan dus wel 
Als je op de rand van een window met je cursor gaat, krijg je zo'n zwart pijltje om het formaat te veranderen? Nou, met die functie zet je eerst de rechterkant van je ICQ op de tweede monitor en daarna de linker... Ja lekker omslachtig maar bij mij werkte het wel. Niet te veel dubbelklikken, want dan springt ie weer terug!
Als je op de rand van een window met je cursor gaat, krijg je zo'n zwart pijltje om het formaat te veranderen? Nou, met die functie zet je eerst de rechterkant van je ICQ op de tweede monitor en daarna de linker... Ja lekker omslachtig maar bij mij werkte het wel. Niet te veel dubbelklikken, want dan springt ie weer terug!
Verwijderd
Kun je docking dan niet gewoon uitzetten in ICQ ?Tarwetijger schreef op 17 september 2002 @ 23:48:
Jaahaa, executor, dat kan dus wel
Pagina: 1