Toon posts:

AMD 1700+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Idle temp 55-60 graden
Koelprut : Artic Silver III

> Vraag :

Is dit niet een beetje veel ? Heb op die CPU een koeler zitten waarvan ik niet zeker weet of het een P4 koeler of een AMD koeler is .

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04:29
Hmm, ik heb een simpel coolermaster geval van 20 euro op die van mij en die wordt onde full load niet warmer dan 46gr. Let wel dat dit ik dan op 1672mhz loop met 1.85v. Die temps van jou zijn dus echt te hoog. Hoeft niet aan je koeler te liggen. Kan vooral ook het gebrek aan airflow zijn.

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-01 12:18

AB2ND

Vonkenboer

wat voor n koeler zit er op?
ik zit zelf ook rond deze temps
maar dat is omdat ik een silent cooler heb die maar 3000 rpm draait met een cfm van 14

maar als je ff de specs van je cooler wilt posten
kunnen we je misschien helpen..

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 18:48:

Is dit niet een beetje veel ? Heb op die CPU een koeler zitten waarvan ik niet zeker weet of het een P4 koeler of een AMD koeler is .
dat begint dan al goed ;)

heb je ook nog andere koelers in je kast :?
zoals intake aan de voorkant en outtake aan de achterkant :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
tis gewoon een normale standaard Desktop . Zal daarom wel iets warmer zijn dan een AMD 1700+ in een Miditower . Ding staat ook nog in de zon .(alhoewel die nu niet schijnt) .

Ik kan de temperatuur niet controleren , heb hier een 1800+ WC op 19XX Mhz in een Lian Li kast (iemand trouwens nog zijpaneel Lian Li hebben ...met ""glas"") .

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 18:58:
tis gewoon een normale standaard Desktop . Zal daarom wel iets warmer zijn dan een AMD 1700+ in een Miditower . Ding staat ook nog in de zon .(alhoewel die nu niet schijnt) .

Ik kan de temperatuur niet controleren , heb hier een 1800+ WC op 19XX Mhz in een Lian Li kast (iemand trouwens nog zijpaneel Lian Li hebben ...met ""glas"") .
alstie 50 graden is en in de zon staat vind ik dat wel goei 8)7
Pagina: 1