Toon posts:

[chello] zakelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kom ik aan chello zakelijk?
Mijn vader heeft een bedrijf (dus No Problem)
en ik zou graag ervaring willen horen (voor- & na- delen
alvast bedankt :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zit niet zoveel verschil tussen gewone en zakelijk, maar heb je al gekeken op www.upc.nl zal vast wel ergens informatie over staan

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Vorkie schreef op 17 september 2002 @ 18:36:
Zit niet zoveel verschil tussen gewone en zakelijk, maar heb je al gekeken op www.upc.nl zal vast wel ergens informatie over staan
heb ik al ff gekeken, niet veel soeps,...
maar niet veel sneller?
ik las dat een gast een q3 server kon hosten met daarop 10 man (met mooie ping van 0.050 seconden :)
dus is het wel tig x sneller dan nu :))
---
en met chello gewoon heb je dus dan een ping van 1+ seconden
dus dat scheelt aanzienlijk :)

• Vorkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 18:37:
[...]

heb ik al ff gekeken, niet veel soeps,...
maar niet veel sneller?
ik las dat een gast een q3 server kon hosten met daarop 10 man (met mooie ping van 0.050 seconden :)
dus is het wel tig x sneller dan nu :))
ja allemaal heel mooi, maar vergeet niet dat je alles boven je limiet extra moet betalen...

datalimiet ja

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar met quake zit je daar 1,2,3 niet boven.
met 45 minuten spelen heb ik
15mb gedownload en 5 ge-upload.
dus valt mee.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je niks kunt vinden op hun site, bel ze dan op, die verkoopmensen zijn er niet voor niks :P
0800-1872
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 18:42:
Jah maar met quake zit je daar 1,2,3 niet boven.
met 45 minuten spelen heb ik
15mb gedownload en 5 ge-upload.
dus valt mee.
Als je het host moet je die 15MB nog eens keer het aantal users doen hè. :P

🌞🍃

• Vorkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 18:42:
boven welk limiet?
(data-limiet?)
kbps limiet?
Datalimiet maar zakelijk is misschien wel snel, maar de kans dat je aan jouw huis chello zakelijk krijgt is best wel klein

Verwijderd

Topicstarter
Data. ik ga niet hosten :) alleen spelen :P
en Tha NetRunner,
hoezo?
mijn vader heeft een bedrijf aan huis :)

Verwijderd

Topicstarter
en met zakelijk heb je ook een groter datalimiet :)
met gewoon is het (meende ik) 5 gig
dus zal het met zakelijk wel meer zijn toch>?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Bel chello eens op.

Verder verwacht ik NIET dat je ping er veel beter van wordt, aangezien die aan de qualiteit van het kabelnetwerk ligt....en dat zal niet veranderen bij een ander abbo...

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 15:12
Voor zakelijk internet via UPC moet je bij www.prioritytelecom.nl zijn, die regelen dat. maar et is nie goedkoop...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:49
Waarom chello?? als je een ADSL dienst neemt is het stukken goedkoper

Jaar of 2 geleden heb ik geinformeerd voor mn werk (pjoeterwinkel)...
wat bleek: Zakelijk chello was 300 piek in de maand. Dan mocht je 3 gig (dacht ik) erdoor stoken en had je 256/128 verbinding.

je mocht wel netwerken, servers enzo doen....

anyway: dikke lul dus aldus mn baas, zodoende hebben we nu lekker 1.5mbit chello lijntje (128 up) en draaien we vrolijk netwerkje.

Als je Cistron (oid) pakt is de zakelijke dienst niet eens zo gek veel duurder dan een prive dienst.. Tevens mag je alles, en heb je betere ping dan chello.
Ook is extra traffic goed te betalen en heb je duidelijke limieten.

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 18:46:
en met zakelijk heb je ook een groter datalimiet :)
met gewoon is het (meende ik) 5 gig
dus zal het met zakelijk wel meer zijn toch>?
5 gig is alleen indien je een waarschuwing gehad hebt...
Ik downloadde in topmaanden rond de 30 gig, en dat was geen probleem...
Heb deze maand een hele spindle van 50 cd's gedownload, het toevallig bijgehouden op die manier.
En nog nooit problemen mee gehad.

Zo'n zakelijk abo klinkt wel leuk, maar is natuurlijk wel erg prijzig.
En de data limiet is ook nie zo fijn.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

• Bergen
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

5 gig is echt niet het maximum hoor... Er zijn *bergen* gebruikers die veel meer dan 5 gig per maand downen (including me :P). In principe heb je met Chello geen datalimiet maar als je 't gewoon te gek maakt (100 gig per maand bijvoorbeeld) word je pas gewaarschuwd.

Maaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr laat ik het eens over een andere boeg gooien: als je een zakelijk abonnement neemt hem je waarschijnlijk toch weinig met datalimieten van Chello te maken want een gemiddeld bedrijf downt niet bergen ISO's en MP3'tjes toch? Je vader zou dus best een zakelijk Chello-abo kunnen nemen :)
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 18:37:
en met chello gewoon heb je dus dan een ping van 1+ seconden
dus dat scheelt aanzienlijk :)
We gaan weer met flauwekul gooien; jij hebt zelf zeker geen Chello? Een ping boven de 1000 ms... :Z Ik werk al een paar jaar bij UPC en heb nog nooit een klant gesproken die zo'n ping heeft. Je praat alsof iedereen zo'n ping heeft.

Volgens de rapportages bij www.speedtest.nl hebben Chello-gebruikers een gemiddelde ping van 71.8 ms (gemeten over 491 tests nu). DUS 8)

Verwijderd

Paitor schreef op 17 september 2002 @ 19:40:
[...]

5 gig is alleen indien je een waarschuwing gehad hebt...
Ik downloadde in topmaanden rond de 30 gig, en dat was geen probleem...
Heb deze maand een hele spindle van 50 cd's gedownload, het toevallig bijgehouden op die manier.
En nog nooit problemen mee gehad.

Zo'n zakelijk abo klinkt wel leuk, maar is natuurlijk wel erg prijzig.
En de data limiet is ook nie zo fijn.
Die 5 GB is voor iedereen. Je hebt wel frikkin geluk dat je nog geen email of brief hebt gehad :).

Waarom wil je eigenlijk een zakelijk abonnement nemen als je een gewone abonnement kan nemen? Zakelijke abonnement heeft een 3 GB limiet (hierboven moet je per GB betalen). De gewone thuis abonnement heeft 5GB. Je kan er af en toe boven zitten als je geen waarschuwing hebt gehad (voor degene met waarschuwing die moeten dan dus extra betalen).
GerbenW schreef op 18 september 2002 @ 00:57:
5 gig is echt niet het maximum hoor... Er zijn *bergen* gebruikers die veel meer dan 5 gig per maand downen (including me :P). In principe heb je met Chello geen datalimiet maar als je 't gewoon te gek maakt (100 gig per maand bijvoorbeeld) word je pas gewaarschuwd
Really :? Natuurlijk zal een Chello Fan zeggen dat 5 GB niet het maximum is. Die bergen gebruikers waar jij het over hebt wacht dus allemaal nog een email of briefje.

• Bergen
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 10:30:
[...]

Really :? Natuurlijk zal een Chello Fan zeggen dat 5 GB niet het maximum is. Die bergen gebruikers waar jij het over hebt wacht dus allemaal nog een email of briefje.
Ik ben geen 'Chello Fan', ik WERK op de Chello-helpdesk :P
Pagina: 1