Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PCI/AGP kaarten kantelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een PC in een koffer maken, maar ik wil die koffer (natuurlijk) zo plat mogelijk maken. Als ik de videokaart zou kunnen kantelen met één of ander verloopstukje met een hoek van 90 graden erin, zou ik de hoogte enorm kunnen reduceren.

Ik weet dat HP wel desktops maakt met dit principe, alleen wordt bij die PC's een printplaat gebruikt met een aantal slots erop, welke in een speciaal slot zit.

Weet iemand of er 'flexibele verloopjes' voor PCI/AGP sloten bestaan?

Verwijderd

ja ze bestaan wel maar of ze altijd werken is twee zijn ook duur 22 euro per stuk endat is pci en agp bestaat niet volgens mij

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 00:28

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

moet je het draadje van almightyarjen in de gaten houden.....hij is een animocheck aan het houden voor de PCI (geen AGP dus) risers aan het houden...link: PCI riser voor EPIA: Nu echte animocheck!

T60P Widescreen

• Petzl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 19:30
er bestaan ook kleine vga kaartjes , mijne matrox g550 is vrij klein

• enterprice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Ze noemen het "riser". En JA, ze bestaan ook met een AGP-uitvoering. Alleen zijn verrekte duur |:(
Kijk maar op shop.tweakers.net.
Is dit wat je zocht??!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Tarin

Just plain weird.

Bij het 'buigen' van je agp-slot zit je toch enorm je cpu in de weg? Volgens mij haal je een hoop airflow weg omdat de videokaart (meestal niet het kleinste stukkie PCB in je kast) precies voor je cpufan komt, of je moet ze de andere kant op laten buigen..
Bovendien krijg je denk ik problemen zo gauw je meerdere kaarten wil gebruiken: ze moeten nog steeds boven elkaar zitten, en bij 3 kaarten zit je al zowat net zo hoog als bij 1 staande, zeker als je cpukoelblok in de weg zit.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
Petzl schreef op 17 september 2002 @ 19:03:
er bestaan ook kleine vga kaartjes , mijne matrox g550 is vrij klein
Als je je kaart 90° draait is ie nog veel platter ;)

The devil is in the details.

Pagina: 1