Toon posts:

wat is er fout met mijn videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een asus 64mb 7100 geforce kaart, maar iets doet het niet goed ik heb mijn kleuren gewoon op 32 bits en mijn resolutie op 1280: 960, ik heb gewoon een nieuwe videodriver geinstalleerd, maar misschien niet de goeie. zo heette het: w2k1290. ik heb hier een plaatje hoe het eruit ziet.
home.wanadoo.nl/jonesfamily/bureau.jpg

ik hoop dat iemand het weet.

ik heb win2k en amd 1600 XP, 512 ddr ram.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Instelling win2k : pictogrammen in alle beschikbaare kleuren weergeven

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Probeer gewoon eens een andere driver.....

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dat al geprobeerd met drivers, maar telkens krijg ik dezelfde. maar wat betekende het : " :? pictogrammen in alle beschikbaare kleuren"

• JF_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 17:11

JF_

Wat is je probleem? Ik zie niets bijzonders - pas vanaf windowsXP worden transparante icoontekstjes officieel ondersteund. Voor win2k en '98 zul je een thirdparty tooltje moeten gebruiken - http://home.attbi.com/~jguerette/transparent/ bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
ja bij XP is het wel mooier, maar al mijn icoontjes zien er niet uit zoals ze horen.. ik weet het zeker want sommige zijn nu zelfs moeilijk te zien...

Verwijderd

ik zie het ook ziet er wel gaar uit :?

Verwijderd

Topicstarter
toch wel he

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
is dit een screenshot of met een camera?
als het een screenshot is, is je videokaart iig niet het probleem :)

Verwijderd

Topicstarter
screenie

Verwijderd

dat zijn die mooie 256 kleuren icoonen :r moet je idd iconen in alle beschikbare kleuren weergeven aanvinken

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-07 18:17

Andy

rm -r

zet hem eens op 1280 bij 1024

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Topicstarter
maar waar kan je dat doen???? 256 kleuren icoontjes veranderen?

Verwijderd

Topicstarter
bij 1280 1024 geberut nix anders......
Pagina: 1