[Hotmail] Account deleten?

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is het ook mogelijk om je hotmail account te verwijderen. Dus echt definitief, zodat het account niet meer actief is en je er ook geen mail meer op kunt opvangen?

Ik kan deze functie niet vinden, weet iemand deze?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij moet je gewoon een maandje niet inloggen ofzo, dan verwijderen ze hem vanzelf, toch?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

30 dagen niet inloggen geloof ik

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Software Algemeen -> Internet & Telefonie, maar ik denk dat bovenstaande antwoorden alles zeggen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Inderdaad, tenzij je gaat betalen voor Hotmail Pro 8)7

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Pnhers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-08 23:04

Pnhers

--

Captain Pervert schreef op 17 september 2002 @ 17:37:
Inderdaad, tenzij je gaat betalen voor Hotmail Pro 8)7
je moet betalen voor tweakers pro niet voor hotmail

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Nee, je kunt je account niet verwijderen. Na iets van 30 dagen niet inloggen wordt ie inactief, waarna je nog een x aantal weken/maanden de tijd hebt om via een mailtje aan Hotmail je account weer aan te zwengelen. Als je die periode (staat wel ergens op de site) ook voorbij laat gaan, is je account te lang inactief geweest en wordt ie verwijderd.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Pnhers schreef op 17 september 2002 @ 17:39:
je moet betalen voor tweakers pro niet voor hotmail
Okee, het heet niet Hotmail Pro maar MSN Extra Opslagruimte ofzoiets :P

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
mm maar volgens mij is het zo dat als je het 30 dagen niet gebruikt, dan gaat het op inactief. Dan blijft het mail adres wel gewoon bestaan d8 ik. Er is niet echt een optie van:
-Delete mijn account
-Weet u het zeker?
-Alle gegevens zullen worden gewist en uw account zal verwijderd worden
-ok

Beetje jammer op zich

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als je al je ingevulde gegevens veranderd, en ook je wachtwoord vergeet (laat de kat over je toetsenbord lopen, doe blind een copypaste naar het passwd veld) ben je effectief er van af. Dat het MS een beetje ruimte kost zullen ze vast niet erg vinden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1