Toon posts:

Goedmakertje voor Testcase

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Niet om te zeiken, maar Floris, jij hebt in één van de laatste Ulio-draden (je kent het nog wel gok ik) Testcase een officiële waarschuwing gegeven.

Met gepaste trots hebben we kennis kunnen nemen van het feit dat "we" het allemaal aan het goedmaken zijn (klef) met "elkaar", zie de Ulio-draad van Tom op het Moderetter-forum.

Ik pleit hier voor een officiële goedmaker naar Testcase, hij heeft zich afzijdig gehouden en verdient IMHO volledig eerherstel.

Geef hem een GoT-knuffel!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:54

GaMeOvEr

Is een hork.

* GaMeOvEr vindt ook dat de "officiele waarschuwing" ingetrokken dient te worden.

Aannames zijn fataal.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Euhhh wat moet ik zeggen, je hebt helemaal gelijk.
Testcase heeft bewezen dat hij het wel kan, daarom verdien je inderdaad wel een pluim. Wie beter om die uit te delen dan degene die je van een officiele waarschuwing heeft voorzien?

Als goedmaker zal ik de komende week mijn excuses aan jou in mijn sig zetten :)

Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar TestCase, kerel, je hebt goed je best gedaan en daar zijn we allemaal hardstikke blij mee. Ik hoop dat je het me niet kwalijk hebt genomen (die waarschuwing) en dat je er weinig last van hebt gehad.

Euhhh gefeliciteerd ofzo ;)

Floris
P.S. Ik weet echt bij God niet hoe ik het zeggen moet, ik hoop dat het zo een beetje positief overkomt, want dat is wel de bedoeling.

Bericht hierboven

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Klasse op GoT.
Ik neem mijn hoed af voor u.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:54

GaMeOvEr

Is een hork.

Kijk, dat is nog eens een goede reactie van een Adje !

Floris, Chapeau !

Toegeven dat je fout zat, dat is een goede eigenschap.

* GaMeOvEr krijgt weer een trots gevoel over "ons" ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Floris,

Heel erg bedankt.

Ik ben blij te lezen dat mijn oproep nog iets zinvols heeft mogen betekenen.

Complimenten namens moi!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik zei het toen je de ban en waarschuwing gaf ook al, maar met het inzicht van nu zeg ik wederom:

klapklapklap

(was je trouwens bang geworden door de thread over de commerciele gang van zaken op t.net, dat je nu zo expliciet zegt hoe je het bedoelt? ;))
Pagina: 1