Toon posts:

[Laptop] Welke van de drie

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het wat lange verhaal maar anders is het niet duidelijk te vertellen

Ik ben een beetje aan het kijken voor een laptop en een aantal mede studenten hebben ook wel intressen. Zoals ik al zei gaat het om studenten en die hebben in het algemeen niet al te veel geld :) dus leek het mij handig om meerdere laptops te kopen ivm korting.
Nu heb ik een tijdje zitten zoeken en heb eigenlijk 3 opties voor een studenten budget van rond de 1200 euro.

Dit zijn :
* Toshiba Satelite Pro 6000 PIII 1 Ghz 128 Mb, met een cd-rom
* Fujitsu lifebook C-6637 PIII 1 Ghz 128 Mb , met een cd-rw of dvd
* Promedia 2700T Cel1.3 Ghz 256 Mb, met cd-rom of dvd

Nu ben ik al een tijdje aan het rond kijken / bellen en krijg van een aantal mensen te horen dat je beter geen notebook kan nemen van een minder bekend merk en ook geen SIS chipset. Dus wat hun zeggen is dat je beter niet die promedion kan nemen. Dit onderandere met garantie enzo. Zijn er meer mensen die deze mening delen of moet ik dit met een korreltje zout nemen en toch voor die promedion kiezen?

Als die promedion dus inderdaard af valt blijven de toshiba en de fujitsu over.
Nu gaat mijn voorkeur toch een beetje uit naar die toshiba omdat het mijn toch wat bekender klinkt dan die lifebook.
Dit zegt dus uiteraard niks over de kwaliteit en daarom dat ik graag wat ervaringen zou willen horen over deze twee, en dan ook met service van bijde bedrijven. Zou natuurlijk helemaal mooi zijn als er mensen zijn die bijde laptops kennen en ze een beetje kunnen vergelijken.

Ik hoop dat jullie mij en mijn mede studenten kunnen helpen met deze moelijke keuze wat het is een hoop geld en willen niet achteraf er achter komen dat we beter de andere hadden kunnen nemen.

ps. voor andere laptops in dezelfde prijsklassen zijn we ook geintresserd dus ideeen zijn altijd welkom

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Sorry maar zie --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---
Wij kunnen niet voor jou gaan beslissen welke laptop je moet nemen, je geeft niet eens de eisen waar de laptop aan moet voldoen en wat je ermee wilt gaan doen. Ik denk dat je best zelf de keuze kan maken, je zegt zelf al dat je eigenlijk de Toshiba wil nemen...

Dit topic is gesloten.