Toon posts:

Prijs logo, website, loon

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat hier weleens topics over zijn geweest alleen wordt ik er maar niet wijzer uit.

Ik heb een opdracht gekregen om een website te maken plus een logo te ontwerpen voor iemand.
Dit wordt mijn eerste echte opdracht (hypotheek/geld) maar ik weet van mezelf dat ik al het een en ander beheers (design, php, mysql, html).

Degene in kwestie heeft mij dus ook gevraagd om een logo te ontwerpen alleen weet ik niet wat een beetje standaard is qua prijs voor zo'n logo.
Ook wil hij graag zelf updates op de site aanbrengen en online rekensommetjes willen uitvoeren dus php en mysql zijn van de partij.

Zelf zou ik wel eens willen weten hoe jullie rekenen, dus in uurloon of juist een bedrag dat aan het begin van het contract wordt gemaakt en dat weer wordt opgesplitst door de maker en opdrachtgever.

Alvast bedankt.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Uit de faq:

Hoeveel moet ik hiervoor vragen?
Hierover zijn ook al meerdere topics geweest. Bij de diverse job-sites op het internet kun je hier meer informatie over vinden. Bedenk ook voor jezelf dat je een vooraf een prijsafspraak maakt, als je dat achteraf nog moet bepalen kun je alleen maar problemen daarmee krijgen.

Dit topic is gesloten.