Hoi,
Ik wil een update of een insert! naar een MS SQL doen.
De insert gaat goed. Maar het script checkt dus eerst of deze waardes al ingevoerd zijn, zo ja, dan moet ie gaan updaten! (Middels if rsBookletSelect.EOF)
als ik daarna de sqlUpdateString response.write geeft ie gewoon alles netjes terug. Maar kijk ik in de database is alles leeg
Snap dit echt even niet, of ik kijk gewoon over iets stoms heen.
Want de response.write geeft bijvoorbeeld dit terug:
Dat sommigen leeg zijn, klopt, want daar is niks ingevoerd.
Hij moet dus alles updaten waar Catalogus = December.
Nogmaals, de insert hierop gaat gewoon goed, alleen deze update dus niet.
/edit: sorry voor de layout...
Ik wil een update of een insert! naar een MS SQL doen.
De insert gaat goed. Maar het script checkt dus eerst of deze waardes al ingevoerd zijn, zo ja, dan moet ie gaan updaten! (Middels if rsBookletSelect.EOF)
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| sqlUpdateString = "LeftPageTop = '"&PageTopLeft&"', LeftPageBottom= '"&PageBottomLeft1&"', RightPageTop= '"&PageTopRight&"', RightPageBottom= '"&PageBottomRight1&"', Catalogus='"&Catalogus&"'" set cmdUpdate = Server.CreateObject("ADODB.Command") cmdUpdate.ActiveConnection = MM_ConnMexx_STRING cmdUpdate.CommandText = "UPDATE dbo.BookletTbl SET "&sqlUpdateString&" WHERE Catalogus = '"&Catalogus&"'" cmdUpdate.CommandType = 1 cmdUpdate.CommandTimeout = 0 cmdUpdate.Prepared = true cmdUpdate.Execute() |
als ik daarna de sqlUpdateString response.write geeft ie gewoon alles netjes terug. Maar kijk ik in de database is alles leeg
Snap dit echt even niet, of ik kijk gewoon over iets stoms heen.
Want de response.write geeft bijvoorbeeld dit terug:
code:
1
| sqlstring: LeftPageTop = '', LeftPageBottom= 'intropage.pdf', RightPageTop= '', RightPageBottom= 'leeg.pdf', Catalogus='December' |
Dat sommigen leeg zijn, klopt, want daar is niks ingevoerd.
Hij moet dus alles updaten waar Catalogus = December.
Nogmaals, de insert hierop gaat gewoon goed, alleen deze update dus niet.
/edit: sorry voor de layout...
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored