Onzin forum net een kleuterklas

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 14:33
doe er eens iets aan ;)
topic niveau is geen onzin maar gewoon kinderachtig.
Vond tweakers best wel leuk voorheen maar tegenwoordig vraag ik me af wie de toekomstige doelgroep zal worden van tweakers.net...puberale scholieren? ik dacht dat die al een site hadden ;)

laterrr

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Heb er al wat van gezegt.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:54

GaMeOvEr

Is een hork.

Daar is het toch het onzin-forum voor ?

Vervuilen de kleuters tenminste de fatsoenlijke fora niet.

Aannames zijn fataal.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:37

Exterazzo

Qeasy

Misschien is het weer tijd voor een 2 daags slotje op het onzin forum

Audentia

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:58
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 16:47 schreef GaMeOvEr het volgende:

Vervuilen de kleuters tenminste de fatsoenlijke fora niet.[/quote]Dat zal best, maar onzin is gewoon niet leuk meer. Want ook daar zijn soms hele leuke draadjes.

Verwijderd

Ik vind het ook vervelend dat er elke keer zomaar topics worden geopend om niks.

Verwijderd

Ik moet zeggen dat er inderdaad wel erg kleine kleuters bezig zijn de laatste weken. Onzin moet wel leuk zijn, niet irritant en zinloos.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 16:53 schreef Exterazzo het volgende:
Misschien is het weer tijd voor een 2 daags slotje op het onzin forum[/quote]het is een oplossing maar dan gaan ze weer in andere fora (lees voornamelijk stuffis)onzin uitkramen :(:(

zelf be ik ook onzinposter maar gedraag me naar mijn weten wel redelijk :P:P

edit/ aanvulling, typo/edit

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 14:33
ik zal in iedergeval niet proberen te reageren, hoe minder reacties hoe sneller het verveelt hopen we dan maar.

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 18:19 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
Ik vind het ook vervelend dat er elke keer zomaar topics worden geopend om niks.[/quote]jouw topics zijn ook niet altijd even goed hoor

PSN: Houtvlot

• saviour
  • Niet online
klopt, maar topics als:
ik ben er!
ik ben er weer!
ik ga nu drinken pakken
moeder kapot
oor kapot

e.d

zijn te onzin vind ik...

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Of je zou een regel in kunnen stellen. Als je meer als 100 posts heb dat je dan pas naar onzin mag. Want dan weet je zeker dat je echte members hebt, en geen vervuil members. Dus mensen die eerst 100 serieuze berichten gaan posten op de andere fora en dat ze dan groen licht krijgen voor ONZIN :9~

Audentia

• saviour
  • Niet online
Ehm, ik wou ook nog zeggen: mededelingen kunnen vaak leuk zijn, maar ik denk dat iedereen de grens wel weet te vinden.

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Exterazzo has a point... Alleen hardcore members zouden op het onzin forum moeten komen.

Verwijderd

maar dan krijg je mensen die eerst in SG 100 posts proberen te halen om het onzin-forum binnen te komen.

Verplaats het onzinforum gewoon naar Eazy-board ofzo.. :)

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 21:24 schreef Azrael het volgende:
maar dan krijg je mensen die eerst in SG 100 posts proberen te halen om het onzin-forum binnen te komen.

Verplaats het onzinforum gewoon naar Eazy-board ofzo.. :)[/quote]Kun je voor SG een limiet van 50 instellen ofzow. En in andere fora kunnen ze niet gaan PostSpammen want dan worden ze gewoon meteen gebanned. STRIKTE POLICY

Audentia

• PieterJ
  • Laatst online: 15:58
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 21:28 schreef Exterazzo het volgende:
Kun je voor SG een limiet van 50 instellen ofzow. En in andere fora kunnen ze niet gaan PostSpammen want dan worden ze gewoon meteen gebanned. STRIKTE POLICY[/quote]Waarom zou je die strikte policy ook niet gebruiken voor onzin en SG? En ik kan ook 50/100 (bijna) onzin antwoorden geven in Netwerk, OS en DPC. Dan zit ik op die limiet.

[EDIT]

En tevens is het niveau van SG ook niet om over naar huis te schrijven. Terwijl daar mensen posten die niet of nauwlijks op onzin komen.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 19:50 schreef Exterazzo het volgende:
Of je zou een regel in kunnen stellen. Als je meer als 100 posts heb dat je dan pas naar onzin mag. Want dan weet je zeker dat je echte members hebt, en geen vervuil members. Dus mensen die eerst 100 serieuze berichten gaan posten op de andere fora en dat ze dan groen licht krijgen voor ONZIN :9~[/quote]Mag ik je eraan herinneren dat JIJ nog geen uur geleden een eigen topic de belachelijke topic-title gaf:
- - - S O F T W A R E - - -
(weet niet maar stond een naam van een softwarepakket).

Dus zelfs de echte 'members' begrijpen er soms nog steeds niets van.

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 21:43 schreef Tom het volgende:
Mag ik je eraan herinneren dat JIJ nog geen uur geleden een eigen topic de belachelijke topic-title gaf:
- - - S O F T W A R E - - -
(weet niet maar stond een naam van een softwarepakket).

Dus zelfs de echte 'members' begrijpen er soms nog steeds niets van.[/quote]Ik :? Zeg me waar? Ik heb helemaal nix gepost over software

Audentia

• Exterazzo

Exterazzo

Qeasy

Ik weet echt niet hoe je daarbij komt, maar dat is pas onzin hoor. Heb net ff gezocht enzow en ik heb toch ook echt nix kunnen vinden dat ik zoiets heb gepost :(

Audentia

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

BoardPower heeft een optie om nieuw geregisteerde gebruikers een in te stellen wachttijd te laten ondergaan tussen de eerste x aantal posts.
Een dergelijke optie in topix zou het spammen met topics iets kunnen verminderen.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ja lekker nuttig dit allemaal. Dat fucking onzinforum heet onzinforum omdat het onzin is. Die kleuters die daar allemaal zitten kunnen me stevig aan mn reet roesten moet ik zeggen, maar het probleem is dat als het gesloten wordt, ze allemaal in SG gaan zitten posten.
Voor mijn part gooien de adjes het dicht en bannen ze iedereen die stierenpoep post in andere fora.
Ik snap sowieso niet waarom je hier onzin komt posten ga dan naar fok of liever nog kidsplaza.nl ofzo.
Dit is een zijde over computers, dat zal jullie ook wel zijn opgevallen, hoop ik. Ga dan gewoon lekker over computers lullen. Slap ouwehoeren kan toch ook in het cafe op de hoek of bijvoorbeeld in een chatbox?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topics als "ik ben ff naar de plee" moeten niet kunnen vindt ik. Wat schijt de rest nou of hij naar de plee gaat. Als je er dan toch iets over wil zeggen maak er dan een echt leuk onzontopic van.

• funnie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09-2023
:( Nevermind :(

How many babies can a motherboard have?

Verwijderd

Wil niet lullig doen hoor, maar de gemiddelde topics in SG komen ook niet boven het nivo van onzin uit.

Effe een overzicht van huidige "onzin" topics in SG:
* Francois Boulanger vervangen?
* Wa's de hoogste snelheid die je ooit hebt gehaald?
* Hoe kom ik bij die schoolfotos???
* CHIKIESSSssssssssssssssss
* Hoe reageert jouw kat als...
* Ben ik uitverkoorne?
* Waarom is bier zo lekker
* Afreageren!!!!!!!!!
* JEUHHH Jahoeoe! Joepie/hiephoera!

Nou zullen de vaste mensen van SG (en vooral de topic starters) ut wel niet met me eens zijn maar dit is mijn mening.
Ben het wel eens dat er de laatste tijd in onzin topics staan die niet kunnen, maar ik denk dat die mensen er gewoon effe op moeten worden gewezen en niet meteen hier gaan lopen bleren dat onzin dicht moet, want dan krijg je inderdaad vervuiling in de andere topics....

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
"Onzinforum net een kleuterklas"

Is dit niet de reden waarom het onzinforum er is? Het hoort juist een onzin-rommel te zijn! Hoe kinderachter hoe beter! Ik vind het allemaal prima, ik kom er nooit en hoef dus ook niet tegen al die onzin aan te kijken in de andere fora :)

Vooral open houden die handel!

[typo]

DIT IS MIJN WEBSITE

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 13:11 schreef havana het volgende:
"Onzinforum net een kleutelklas"[/quote]Ja.. al die kleutels!

Eh.. afkomstig uit China of copy/paste kapot? :):)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• BikkelZ
  • Laatst online: 29-12-2025

BikkelZ

CMD+Z

1 woord:

Herfstvakantie

Het waait allemaal wel weer over.....

iOS developer

Pagina: 1