Pioneer dv-454 regiovrij, RCE-proof?

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
In de winkel konden ze het mij niet vertellen. Dus vraag ik het maar ff hier. Als je een regiovrije pioneer dv-454 koopt, is deze dan RCE proof?
Ik las net op een site dat ie dan RCE-proof is voor regio 1, maar betekent dat dan dat als ie regiovrij is, dat als er een RCE-proof dvd van regio 2 erin komt, dat ie het dan niet zou doen?

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 13:04
mijn 535 regio vrije is ook RCE proof. Dat RCE is niet meer zo hot geloof ik, er is zelfs al een opvolger van meen ik !

Verwijderd

RCE s niets meer dan een stukje programmeerwerk. Het checked op welke regio je speler staat, en als dat de verkeerde is mag je niet spelen. Als je dus (zoals de meeste spelers kunnen) van regio2 naar regio1 kunt schakelen, is er niks aan de hand. Het grote en enige probleem is als je speler op regio0 (regiovrij) staat. Dat doet bijna geen enkele speler meer, en meestal zijn die spelers ook in te stelle op een vaste regio (vast, maar flexibel)
Snappie nog..?

Dus: Als je op een vaste regio kunt instellen, is er geen probleem. Als je speler regiovrij (=0) staat heb je met RCE een probleem(pje)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2002 17:39 . Reden: beetje duitelijker? ]

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Mijn 444 is regiovrij ook RCE-proof

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Op de meeste sites die hem regiovrij aanbieden staat dat hij automatisch kiest en dat er niet manueel meer te kiezen is, dat zou hem dus kwetsbaar maken voor RCE2...