Toon posts:

Nividi Riva TnT 2 Ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Nividi Riva TnT 2 Ultra met een speciaale aan sluiting voor die flat compaq scherms en een normale vga aansluiting

dus

een aan sluiting voor die compaq flat screens(sorry ben de benaming vergeten)(dvi volgens mij )

en een aansluiting voor de normale doorsnee monitor

is het mogelijk in deze kaart dat die samen werken dus met andere woorden 2 schermen op 1 kaart wel gesplit dat ze apart gezien woorden

zo jah hoe en zo ja kwa software waar ?

Alvast Bedankt

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Detonators van nvidia installeren, nview gebruiken en check it out (Werkt denk ik wel, alleen een kloon/horizontale/verticale uitbreiding waarschijnlijk)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nee, die kaart ondersteund maar een beeldscherm tegelijk.

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik die Detonators van nvidia en dat nview ???? ik ben een n00b kweet het sorry

• pagani
  • Niet online
www.nvidia.com en dan naar drivers, 40.41 downen, virusscan uit en runnen...

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:47

Hu9o

Schokkend

Als het net zo'n aansluiting is als voor de tv kan het wel. namelijk met TVTool ofzo.

Er zullen vast ook wel progies zijn die het mogelijk maken om een compac flat screen aan te sturen EN een normaale monitor.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
ik heb allles gerunt maar er gebeurt niks wat doe ik verkeerd ik kan nergens het programma vinden om het te activeren onder start ofzo en als ik beeld eigen schappen enzo doet dan vindt ik wel een extra deel tnt ultra blabla maar als ik daar op klik zegt ie blabla kon niet samen werken met het beeld eigenschapppen tabblad

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 15:52:
ik heb allles gerunt maar er gebeurt niks wat doe ik verkeerd ik kan nergens het programma vinden om het te activeren onder start ofzo en als ik beeld eigen schappen enzo doet dan vindt ik wel een extra deel tnt ultra blabla maar als ik daar op klik zegt ie blabla kon niet samen werken met het beeld eigenschapppen tabblad
Dan moet je even een oudere versie van de drivers installeren...

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

HALLO, mensen !!!
Denk eens even na !!!

Die TNT2 Ultra ondersteunt geen cloning, twinview, nview of whatever. Hij moet een keuze maken. Of het platte scherm of de CRT.

Simpel :) ... niks oude detonators, het kan gewoon niet.

De meeste mensen deugen!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Had ik dat niet ook al gezegd?

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ja, maar zei zij het in 1 zinnetje, dus daar lazen ze overheen ;)
Ik dacht, zal het ff duidelijk doen :+
No flame to you, jij zag het namelijk nog eerder :)
Ben net uit mijn nest :Z

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Als je ze allebei wilt moet je zorgen voor extra PCI videokaartje.. :) Dan moet dat gewoon lukken :D
Pagina: 1