As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Verwijderd
ach jah hoor zeur pieten heb je altijd is er wel iets legaal dan ? mp3's downloaden en banden mag ook niet door rood rijden ook niet
en zat illegalen in nederland dus...
illegaal boeiuuh
en zat illegalen in nederland dus...
illegaal boeiuuh
Slotje ??
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Mag niet, als KaasHema erachter komt kan dat je 500 piek kosten... Maar ja, net als met mijn modem dat nu 10x zo snel is...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
hoe heb jij je casema modem 10x zo snel gemaakt dan ??
mail me dan ff..
rusman@wanadoo.nl
mail me dan ff..
rusman@wanadoo.nl
If there's Oldskool i'm there
Dat mensen hier in trappen??? Nou geloof mij als je bij de Casema zit geloof je op een gegeven moment alles:( Zelfs dat ze voor het einde van de maand de problemen hebben opgelost:) Dus laat maar komen die tip om die moden 10X zo snel te maken.
Grtz
Balboa
Grtz
Balboa
Handtekening
Errug knap van je Ballebek. Ik hoop alleen dat iedereen intelligent genoeg is om te begrijpen dat hij zijn modem alleen een factor op kan voeren, als hij hetzelfde met zijn seriele poort doet. Zolang dat ding begrensd is op 115.200 kbps gaat zijn modem echt niet harder......
maar geloof vooral wat je geloven wil
maar geloof vooral wat je geloven wil
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 12:52 schreef Unknown het volgende:
roflmoa
dat mensen hier intrappen, casema 10 x sneller :):):):):)[/quote]LOL Ik heb ook Casema
. 10 maal sneller dan HEEEEEEEEEEEEL langzaam = nog steeds langzaam.
NLOL
roflmoa
dat mensen hier intrappen, casema 10 x sneller :):):):):)[/quote]LOL Ik heb ook Casema
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()