Yamaha CRW-F1: kan deze drive beveiligde audio cd's rippen?

Pagina: 1
Acties:

• PipelineNoise
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-03 11:47
Hey, ik wil een nieuwe brander kopen, omdat m'n huidige Lite-On absoluut geen beveiligde audio cd's kan rippen. Nu lijkt mij de Yamaha CRW-F1 wel wat gezien zijn features. maar heeft iemand ervaring met het rippen van beveiligde audio cd's met deze brander? Als iemand een Yamaha CRW-F1 heeft en ook ervaringen t.a.v beveiligingen, zet hier dan je bevindingen neer!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

pak een watervaste stift, ben je ook van je beveiligingen af.

• PipelineNoise
Ik ga echt niet m'n cd's lopen verkloten! Een verkeerd streepje en je cd is weg. Daarnaast werkt dat al niet meer bij de laatste kopieerbeveiligingen.

En ik wil vooral weten: kan ik met deze drive een reservekopie maken van de cd Marco Borsato: Onderweg?

[ Voor 0% gewijzigd door PipelineNoise op 17-09-2002 17:14 . Reden: typo ]

• PipelineNoise
Die review ken ik al, maar daar worden "maar" twee kopieerbeveiligingen getest. Het gaat er voor mij vooral om wat de ervaringen zijn van de mensen zelf, met welke kopieerbeveilingen dan ook!

Verwijderd

PipelineNoise schreef op 17 september 2002 @ 20:19:
Die review ken ik al, maar daar worden "maar" twee kopieerbeveiligingen getest. Het gaat er voor mij vooral om wat de ervaringen zijn van de mensen zelf, met welke kopieerbeveilingen dan ook!
watervaste stift krijg je wel met alchol/terpentine

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

marco kun je rippen met EAC...dan gewoon branden met bijv nero!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Pagina: 1