3D bril ondersteuning Radeon9700pro?

Pagina: 1
Acties:

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:03
Topic zegt het al: ik ben op zoek naar software/drivers om mijn Elsa 3D Revelator ook te laten werken op mijn nieuwe Radeon9700pro >:)

Heb eerst jarenlang Nvidia kaarten gehad, en voor de detonators was er een aparte plugin waarmee je ook je 3D bril aan de praat kon krijgen. Zoals gezegd: dit is mijn eerste Radeon, ben nog niet erg thuis in de software, vraag me dus feitelijk af of er software voor is, en zoja, waar :)

ps. search hielp helaas niet veel... volgens dit topic schijnt er idd software voor de oudere kaartjes te zijn, maar daar hielp de nuttige info ook wel mee op :| Ben het ook nog niet tegengekomen in het grote radeon topic

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• FragFrog
Hmmz... helemaal niemand die het weet? :?

Verwijderd

Ondersteuning houdt op bij de r8500 maar ben ook een nvidia mens (koop geen videokaart, die niet zeker weten mijn 3dbril ondersteund)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Radeon heeft uberhaubt slechte stereo support: www.stereovision.net

...gamen blijft leuk...

• FragFrog
Spenks Sleachii, zo te zien zijn er inderdaad weinig ATI 3D drivers... Misschien dat VRcaddy werkt, I'll be in touch :)

• FragFrog
Helaas... VRcaddy heeft totaal geen effect, iemand nog andere ideeen :?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

wat is stereo support dan?
hezelfde als in een 3d bios. dus gewoon met zo'n simpel brilletje?

• FragFrog
Euh, simpel brilletje? Heb de Elsa 3D Revelator, IR versie, zeer comfortabel draadloos 3D brilletje dat werkt met 2 LCD sluiterglaasjes... Elsa maakt ze niet meer, dus daar hoef ik weinig support van te verwachten. Maar er komen af en toe universele drivers voor uit :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 19:26

job

FragFrog schreef op 19 september 2002 @ 19:26:
Euh, simpel brilletje? Heb de Elsa 3D Revelator, IR versie, zeer comfortabel draadloos 3D brilletje dat werkt met 2 LCD sluiterglaasjes... Elsa maakt ze niet meer, dus daar hoef ik weinig support van te verwachten. Maar er komen af en toe universele drivers voor uit :)
nee, ik heb zo'n heel simpel brilletje die je ook in de 3d bios krijgt
ik heb dan wel een geforce maar ik kwam een keer een patch voor de nvidia drivers tegen om ook zo'n bril te gebruiken.
ben alleen die patch kwijt
Pagina: 1