Pioneer DD-receiver: VSX-609RDS

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Wat vinden jullie hiervan??
Hij kost 700 piek dus... is ie het wel waard --> wederom ik ben geen audiofiel het hoeft dus niet het beste van het beste te zijn maar ik wil wel Dolby Digital,
dus please answer my question.
BVD!
pioneer-eur.com/products/home/vsx14en.htm

Damn url werkt niet, willen jullie dan zo vriendelijk zijn om de specs zelf te op te zoeken op de site.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Verwijderd

Specs: www.pioneer-eur.com/products/home/vsx14en.htm

Kan je helaas niets over 't apparaat vertellen...ook audioreview.com nog niet, helaas...is nogal nieuw geloof ik

Verwijderd

Ik vind het 700,- wel waard... heel goedkoop eigelijk... voor een DD versterker.

• Ovide
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Waar voor f700?

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 20:40

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Bij elektronics (ofzo iets).
Ik ken alleen het Haagse filliaal en die zit in dat grote winkelcentrum, ik dacht MEGASTORE dat het heette.

Ik weet nie precies of het deze receiver is van pioneer maar hij was met DD en DTS en aangezien dit de goedkoopste receiver is van pioneer denk ik dus dat het deze is.

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• Ovide
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Thanx, donderdag even kijken

Verwijderd

woeps, ik zei niets :)
Pagina: 1