Toon posts:

[PC-Prive] Wat moet ik kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is dit iets voor GT dus, zo niet dan graag verplaatsen.

Ik heb nu sinds 1 april een baan en heb niet zoveel vrij gehad. Nu kwam ik er laatst achter dat ik nog 18 dagen vrij heb. Aangezien ik niet in 1 x alles mag opnemen, besloten we dat ik elke maandag vrij zou wezen.. afijn ik gister vrij gehad. was op zich leuk maar werk liever :X

Nu heb ik iets gelezen over pc prive. Ik kom ik totaal uit op 1100 euro. Hiervan mag ik iets uitzoeken zegmaar. Alleen ik weet niet wat..

heb al wat ideen opgedaan..

- laptop (Voor 1100 euro heb je niet veel...)

- compaq ipaq (wat kan ik hiermee :P )

- nieuwe digicam ( Heb al een canon powershot a20... zag net de G3 van Canon :9~ )

Het moet uiteraard wel iets te maken hebben met het werk. Alle 3 dingen kan ik wel gebruiken voor thuis en op me werk.

Hebben jullie nog tips qua gadget's? Of kan ik beter die overige vrije dagen opnemen :)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

G3 inderdaad

of anders een iPod + mooi horloge of laptop (1100 euro is dan niet genoeg)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Een Ericsson P800 om voor werk berijkbaar te zijn :? >:)
Misschien houd je dan nog geld over voor een digicam (zit ook al in de P800, maarja, je moet toch wat...)

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Topicstarter
Me collega wil me Canon A20 wel kopen.. :)

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-03 09:52

Barca

In Search Of Sunrise

Een digitale fotocamera kopen en dat mag m.b.t. het PC privé project? Is dat even goed om te weten... alhoewel ik me afvraag of mijn werkgever daar in trapt. Kan ik m'n digitale videocamera ook mooi (indirect) aftrekken van de belasting. :)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

1100 euro maar :?
Heb je al eerder een pc prive genomen ofzo?

Ik heb vorige week een pc-prive gedaan en ik mocht tot 2260 euro (5000 piek)
Daar heb ik een vette laptop en een Olympus C-720UZ voor genomen :)

Alle proemn in n drek

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:46
mm.. goed idee... kan natuurlijk ook ff kijken of ik gewoon een zooi uurtjes kan PCPrive-en.. :)

aan de andere kant.. dan moet ik zo lang wachten :(

als ik t zelf betaal gaat 't snel, maar als baas moet dokke duurt t vaak weken...

naja, ff lulle morgen, lijkt me wel wat (alleen ga ik geen maanden wachten)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:48

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Moeten wij gaan bedenken wat jij moet kopen?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.