Mocht er een meukdownload te langzaam gaan, dan merken wij dat soms of we worden door users op de hoogte gesteld. Is de betreffende download kleiner dan 25MB en zijn de overige mirrors ook langzaam, dan is het geen probleem om deze als mirror in files.tweakers.net te zetten. Is deze groter, dan zijn wij afhankelijk van de gegeven mirrors van de makers of users. Want ik heb geen zin om nog eens verantwoordelijk te zijn dat FOK! op haar gat ligt
dan heb hedskes niets te doen
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
PipoDeClown schreef op 17 september 2002 @ 15:24:
dan heb hedskes niets te doen
Laten we die discussie niet nog eens en hier houden
goed ideeScarecrow schreef op 17 september 2002 @ 14:07:
De laatste tijd zijn er een aantal fanatieke posters van mirrors (deed ik eerst ook) ... maar nu is 't echt te gek.
Het is nou eenmaal nie moeilijk om een mirror te zoeken van een bepaald bestand; dit gaan namelijk geweldig met filemirrors.com.
Zou het daarom geen idee zijn om een optie als filemirrors.com bij de search toe te voegen.
als je bijvoorbeeld zoekt op de UT2003 demo krijg je zo iets:
http://www.filemirrors.co...t2003-demo.exe&perpage=50 sim-pel.
Dan is 'men' af van de mirrorpostersen 't is een verdomd handige optie
maaruh is t nou mogelijk om zo'n linkje toe te voegen? kost weinig moetite en kan n hoop moeite besparenRobin Vreuls schreef op 17 september 2002 @ 15:23:
Mocht er een meukdownload te langzaam gaan, dan merken wij dat soms of we worden door users op de hoogte gesteld. Is de betreffende download kleiner dan 25MB en zijn de overige mirrors ook langzaam, dan is het geen probleem om deze als mirror in files.tweakers.net te zetten. Is deze groter, dan zijn wij afhankelijk van de gegeven mirrors van de makers of users. Want ik heb geen zin om nog eens verantwoordelijk te zijn dat FOK! op haar gat ligt![]()
Unagi schreef op 17 september 2002 @ 16:03:
maaruh is t nou mogelijk om zo'n linkje toe te voegen? kost weinig moetite en kan n hoop moeite besparen
We waren van plan dat users een mirror konden submitten zodat deze als extra mirror in de meukpost kwam. Maar na overweging is er toch vanaf gezien, het feit dat het teveel werk kost voor ons om deze na te kijken en extra erbij te zetten. Er is bijna geen verschil met het posten van een mirror als reactie, behalve dat jullie er karma voor krijgen
als je n link post naar filemirrors.com hoeven jullie ze toch niet te checken, je hoeft alleen n filename in te vullen en filemirrors.com doet de restRobin Vreuls schreef op 17 september 2002 @ 16:19:
[...]
We waren van plan dat users een mirror konden submitten zodat deze als extra mirror in de meukpost kwam. Maar na overweging is er toch vanaf gezien, het feit dat het teveel werk kost voor ons om deze na te kijken en extra erbij te zetten. Er is bijna geen verschil met het posten van een mirror als reactie, behalve dat jullie er karma voor krijgen
Pagina: 1