Toon posts:

ArcServe 2000 en Exch 2000 brick-level

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er was eens... Een server met Arcserve 2000 (sp4) en nog een server met Exchange 2000 en de Exchange-agent van Arcserve, en een beheerder die bricklevel backups wil maken.

Als ik een job modify, en de tree uitklap, dan staat er netjes de Microsoft Exchange Server vermeld, met daaronder de Individual Mailboxes en Public Folders, met de icoontjes ervoor van 2 gebruikertjes en een postvakje met 2 mappen erin. Deze kan ik aanvinken en dan de job submitten.

Echter: als ik de job opnieuw modify, staan er onder de Exchange Server nu 4 items: De eerste 2 zijn dezelfde 2 als net (met bijbehorende icoontjes), uitgevinkt. De andere 2 zijn WEDEROM de Individual Mailboxes en Public Folders, AANGEVINKT, echter de icoontjes ervoor zijn vervangen door 2 algemene icoontjes van een geel mapje, en bovendien zijn deze 2 items niet uit te klappen (dus je kunt niet meer individuele mailboxen aan- of uitvinken).

System accounts e.d. staan allemaal goed. Tevens staat de agent op Named Pipes, ipv TCP/IP, schijnt nodig te zijn voor bricklevel.

Nergens bij CA of op Google kan ik iets over dit specifieke probleem vinden. Zijn er onder de tweakers misschien mensen die dit eerder hebben meegemaakt?

Verwijderd

het zou kunnen dat je 1 van de snelle vogels bent geweest en op dag 1 SP4 te pakken hebt gekregen.
CA heeft een dag later SP4 ingetrokken en later weer vrijgegeven na wat bug-fixes.
Wij draaien nog steeds SP3 zonder problemen (behalve dat we via de netwerk-omgeving moeten browsen naar bricklevel)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 17 September 2002 @ 16:35:
Wij draaien nog steeds SP3 zonder problemen (behalve dat we via de netwerk-omgeving moeten browsen naar bricklevel)
Dat is overigens de enige juiste ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar het was niet DIE versie van SP4. We moesten SP4 wel draaien, want een van de bugs die er voor SP4 in zaten, was dat jobs die vanaf een Terminal Services client worden gesubmit, nooit starten. :( Maar bedankt voor de tip, ik denk dat we even een servertje in gaan richten met SP3 om te kijken of dat wel werkt.

Edit: Traag, krijg ik ergens de indruk dat jij de nieuwe t.net-layout geen vooruitgang vindt?;)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:07

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 18:41:
Edit: Traag, krijg ik ergens de indruk dat jij de nieuwe t.net-layout geen vooruitgang vindt?;)
:+ :o

offtopic:
Nee hoor, die stond er al RUIM voor de overgang... ik heb het over G******** o* T******* :X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson