[layout opbouw] opera 6.05 op een celeron 450 heel traag.

Pagina: 1
Acties:

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 12:19

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
De frontpage opbouw in Opera 6.05 is heel erg traag in vergelijking met Internet Explorer.

Met Internet Explorer heb ik een processor % van max. 20. Met Opera 6.05 heb ik 100% processor bezetting.
Dit gebeurd wanneer rechts en bovenin de menu's worden opgebouwd.

Bij elkaar duurt het ongeveer een sec. of 6 voor dat de pagina opbouw klaar is. Hij haalt tevens alles uit cache.

Internet explorer daarentegen haalt alles opnieuw binnen en is binnen 2 á 3 sec. klaar.

Verwijderd

Ik zit hier (PII 400) ook met Opera te browsen en de site is zo traag als stroop op bepaalde momenten. De opbouw van de layout is net langzaam genoeg om zwaar irritant te zijn en als ik over de tabs beweeg met m'n muis, gaat de boel zelfs schokken :(

Al met al ziet het er gelikt uit, m'n complimenten, maar functioneel is het zeer zeker niet....

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

ook met PII 400 hier maar het gaat niet echt heel veel langzamer dan vorige layout (ook Opera :) )

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op mijn niet erg snelle Celeron 466 laptopje is de nieuwe layout gewoon erg snel in Opera 6.05. De menuutjes openen zonder merkbare vertraging.

• Idéfix
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Op m'n PII 333 is Opera 6.05 (Win2k) ook erg traag met de pagina-opbouw.

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ook al je de fading menu's uitschakelt?

Professioneel Hyves-weigeraar

• Idéfix
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Fading menu's heb ik nooit ingeschakeld gehad.

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op mijn PII 400 met Mozilla (1.2a+) en windows 2000 is het ook niet echt snel. Maar dat is wat men de prijs van de vooruit gang noemt.

Je kan antiek niet tot in eeuwigheid blijven ondersteunen.

• hommer
  • Laatst online: 13-03 11:07
Hier idem: Celeron 466 op Win98SE met Opera 6.05. Het topic deel gaat wel snel, maar het laden van linker balken is zo traag als dikke ... in een nauwe trechter.

t.k.a. sig space t.e.a.b.

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Femme schreef op 17 september 2002 @ 17:23:
Op mijn niet erg snelle Celeron 466 laptopje is de nieuwe layout gewoon erg snel in Opera 6.05. De menuutjes openen zonder merkbare vertraging.
Wat zijn je cache instellingen van Opera?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1