Toon posts:

S3/Via Savage Alpha Crome

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat vinden jullie van de S3/Via Savage alpha Crome oftewel Zoetrope?
ik heb wat plaatjes en benchmarks gevonden
is het aan te raden om het te kopen ?

en wat is jullie ervaringen met S3 producten?
en wie van jullie gebruikt nog een S3 videokaart?

plaatjes en benchmarks te vinden op www.tweakerz.tk en www.savagenews.com
:9

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:01
heb de plaatjes bekeken, ding presteert niet veel beter dan een Geforce2MX, en die dingen kosten ook al geen ruk meer. Lijkt me geen aanrader.
Dan nog de bekende S3 reputatie met de drivers: altijd eerst de kaart op de markt brengen, functies op de doos zetten die niet in de drivers zitten, anderhalf jaar later zit ongeveer 10% van die functies er wel ietwat buggy in, maar wordt de support compleet stilgelegd. Nee, geef mij maar ATi, Matrox of Nvidia, die doen tenminste aan goede drivers.

Verwijderd

Topicstarter
hmm sinds jij de S3 goeroe bent weet je stukken meer dan andere mede tweakers.

JGC ik kan jou site best op mijn site linken als je het niet erg vind?
bij COOL LINKS
dan flikker ik Viahardware weg want die is al dood
wat vind je ervan?vind je het goed?
wil je dan ff jou site ff door geven? :7

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:01
Mijn site is ook zo goed als dood op dit moment, alleen het forum leeft nog een beetje omdat er zoveel mensen op rond lopen die allemaal precies hetzelfde meemaken (helaas vragen ze ook allemaal precies hetzelfde: welke drivers zijn het minst slecht onder winxp)

Ik zal binnenkort weer eens wat aan die tweakdrivers doen, S3 heeft weer 3 nieuwe drivers uitgebracht sinds de laatste release van mn driver.

Wat betreft dat linken: ga je gang, zolang je maar van download.jgc.homeip.net afblijft met direct linken, mag je overal links naartoe doen.

En waar ik de status S3 Goeroe vandaan heb: ik heb de laatste jaren nogal veel met de Savage4 en de Savage2000 gespeeld, en de problemen die daarbij voorkomen zijn gewoon universeel op alle S3 kaarten. Voorbeeld: Savage4 heeft ergens een probleem mee, koop je later een Savage2000, zie je _PRECIES_ hetzelfde probleem weer en weet je het ook nog op te lossen :D