Toon posts:

Beelscherm en tv vallen uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste paar dagen valt mijn beeldscherm, zo nu en dan eens uit, na 1 a 2 seconden gaat hij weer aan, eerst dacht ik dat het aan het beeldscherm lag, maar nu blijkt dat de tv ook zo nu en dan uit valt en naar standby gaat, daarna kan je hem gewoon weer aanzetten, het enige verschil is dat het geluid dan heel zacht staat.

Heeft iemand zo'n probleem eerder gehad?? En is het mogelijk dat het niet aan de apparaten ligt maar aan de electiciteit??

Verwijderd

ik zou de stoppen eens checken je moet effe kijken of ze niet te warm zijn :)

Je pc gaat namelijk niet uit omdat die dan nog net genoeg stroom kan happen

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-06 08:14
Had ik laatst ook een paar keer met mijn 21". Die ging 1 sec uit wanneer de motor van de koelkast aansprong

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 15:32

Peetman

Tjah....

zijn de compu en de tv op hetzelfde stopcontact aangesloten, dat had ik namelijk ook ooit, en toen had ik een vergelijkbaar probleem

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-08 17:02

steveman

Comfortabel ten onder

heb je toevallig zo'n teslalamp in de buurt staan? veroorzaakt ook nogal es vreemde dingen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

schijnbaar heb je te veel stroom in gebruik of is er een bliksem inslag geweest ik heb daar ook toen last van gehad na een inslag :|

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-08 14:30

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

peetman schreef op 17 september 2002 @ 13:26:
zijn de compu en de tv op hetzelfde stopcontact aangesloten, dat had ik namelijk ook ooit, en toen had ik een vergelijkbaar probleem
Stpcontact maakt niet uit. Het is de Groep* die maar een bepaald vermogen aankan.

*Ieder huis heeft een aantal groepen die ieder een bepaald aantal watt kunnen gebruiken voordat de stop springt, als je dan ergens kortsluiting maakt zit je hele huis niet zonder stroom.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1