IK moet een javascriptje maken dat er voor zorgt dat afhankelijk het de einde v/d week of eind van de maand is door moet linken naar een bepaalde htm file.
Ik zal hieronder eventjes kort beschrijven wat ik bedoel:
Dagelijks Wekelijks Maandelijk en per kwartaal
Hiervan moet ik een soort kalender hebben die dat dus doorlinkt naar een htm file (robohelp). Hij moet dus doordeweeks naar de directory of pagina waar staat wat ie dagelijk moet doen ( in txt voor een persoon) Nou dat geldt dus ook voor het einde v/d week en maand etc.
Nou kijk ik bijvoorbeeld op www.javascripts.com en zie daar een hoop voorbeelden, maaar niet 1tje die dus op een bepaalde dag of week kan linken naar een file.
Ik heb dus een tabel met icoontjes voor ma t/m vr en wekelijks, maandelijks en per kwartaal waarbij dit moet.
Aangezien ik eigenlijk alleen maar java kan lezen en een beetje knippen kom ik hier niet zo snel uit.
Wie zou mij een goede url kunnen geven of wat tips.
PS, niet een tip, van neem maar 20 java cursussen of boeken aub.
En ik heb net ook al in de faq gekeken, maar de url's etc ken ik al.
Ik zal hieronder eventjes kort beschrijven wat ik bedoel:
Dagelijks Wekelijks Maandelijk en per kwartaal
Hiervan moet ik een soort kalender hebben die dat dus doorlinkt naar een htm file (robohelp). Hij moet dus doordeweeks naar de directory of pagina waar staat wat ie dagelijk moet doen ( in txt voor een persoon) Nou dat geldt dus ook voor het einde v/d week en maand etc.
Nou kijk ik bijvoorbeeld op www.javascripts.com en zie daar een hoop voorbeelden, maaar niet 1tje die dus op een bepaalde dag of week kan linken naar een file.
Ik heb dus een tabel met icoontjes voor ma t/m vr en wekelijks, maandelijks en per kwartaal waarbij dit moet.
Aangezien ik eigenlijk alleen maar java kan lezen en een beetje knippen kom ik hier niet zo snel uit.
Wie zou mij een goede url kunnen geven of wat tips.
PS, niet een tip, van neem maar 20 java cursussen of boeken aub.
En ik heb net ook al in de faq gekeken, maar de url's etc ken ik al.