[JAVA] kalender event script

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 15:35
IK moet een javascriptje maken dat er voor zorgt dat afhankelijk het de einde v/d week of eind van de maand is door moet linken naar een bepaalde htm file.
Ik zal hieronder eventjes kort beschrijven wat ik bedoel:

Dagelijks Wekelijks Maandelijk en per kwartaal
Hiervan moet ik een soort kalender hebben die dat dus doorlinkt naar een htm file (robohelp). Hij moet dus doordeweeks naar de directory of pagina waar staat wat ie dagelijk moet doen ( in txt voor een persoon) Nou dat geldt dus ook voor het einde v/d week en maand etc.

Nou kijk ik bijvoorbeeld op www.javascripts.com en zie daar een hoop voorbeelden, maaar niet 1tje die dus op een bepaalde dag of week kan linken naar een file.

Aangezien ik eigenlijk alleen maar java kan lezen en een beetje knippen kom ik hier niet zo snel uit.

Wie zou mij een goede url kunnen geven of wat tips.

PS, niet een tip, van neem maar 20 java cursussen of boeken aub.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:31

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik heb geen flauw idee wat je nu moet doen, of wil hebben :?

Maar zoals zovaak gezegd is: Java != JavaScript
Je wil toch echt iets over JavaScript weten, als ik het goed begrijp :P

Maar zolang je zo wazig bent, kan ik je iig niet helpen...

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Java is idd niet gelijk aan Javascript.

tevens is dit forum gericht op mensen die zelf programmeren en over programmeerproblemen willen discussieren. Het is hier geen 'knip-en-plaksel'-forum om het maar even cru neer te zetten.
Daarnaast zijn scriptrequest hier ook niet toegelaten.

Ik stel voor dat je allereerst leert programmeren (ipv enkel 'lezen'), zodat je zelf zo'n scriptje kunt beginnen maken. Heb je problemen bij het zelf maken van dat script, dan kun je hier altijd terecht.

Ik denk dat er in de P&W FAQ wel links staan naar goede tutorials.
D2k in "Welkom in P&W (FAQ-13/7/2002)"

PS: Als je iets wilt met JavaScript, dan moet je niet hier zijn, maar bij de buren in W&G. (Maar dit staat ook allemaal in de P&W FAQ, dus dat zul je zeker en vast wel weten).

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.