Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
Verwijderd
Ik weet iig dat je geen @home moet nemen. Tenminste als ik HlpDsK wel eens zie klagen hier in IT over de snelheid.
geen ervaring met @home, zit nu op planet maar dat is omg den haag. weet niet hoe het in tilburg is, wil goedkoopste abbonnement, want ik ben student.
kan voor 34.90 euros maar dan heb je een download limiet. aangezien ik nogal online game verslaafde ben weet ik niet of ik binnen de gestelde 1 gigabyte blijf...
kan voor 34.90 euros maar dan heb je een download limiet. aangezien ik nogal online game verslaafde ben weet ik niet of ik binnen de gestelde 1 gigabyte blijf...
Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
Het is net waar je in Tilburg woont wat de kwaliteit van @home is, maar als het goed werkt dan is het ook werkerlijk goed.
Als je de bekende postcodechecks doet, dan kan je zien of er ook adsl in de buurt is en mocht je ervaringen willen per provider dan zijn die hier allemaal wel op got te vinden.
Als je de bekende postcodechecks doet, dan kan je zien of er ook adsl in de buurt is en mocht je ervaringen willen per provider dan zijn die hier allemaal wel op got te vinden.
En als je toevallig studeert kun je via de UvT redelijk goedkoop bij Essent op de kabel. Ze hebben eigen servers dus dan heb je ook geen last van de buurman. Verder heel slecht topic.
Je kan @Home nemen, en eventueel ADSL. Maar dat laatste is af te raden (ik heb het hier op m'n stage ook: te duur voor wat je krijgt en te langzaam).
Ik zat bij @Home 's Hertogenbosch, en dat werkte meestal wel prima. Verder had ik wel dezelfde problemen zoals HlpDsK die had, en moet je je @home-email maar beter niet gebruiken (ook omdat ze geen webmail hebben, en de server er best vaak uit ligt).
Ik woon nu in Eindhoven (op kamers) en heb Chello. Mét werkende e-mail!
Ik zat bij @Home 's Hertogenbosch, en dat werkte meestal wel prima. Verder had ik wel dezelfde problemen zoals HlpDsK die had, en moet je je @home-email maar beter niet gebruiken (ook omdat ze geen webmail hebben, en de server er best vaak uit ligt).
Ik woon nu in Eindhoven (op kamers) en heb Chello. Mét werkende e-mail!
Understatement van de week awardVerwijderd schreef op 17 september 2002 @ 12:40:
Tenminste als ik HlpDsK wel eens zie klagen hier in IT over de snelheid.
Maar als je @home kan krijgen zou ik het zeker nemen.
Alles mag daar dan wel brak zijn, de lijn is het iig. niet
als je informatie wilt hebben over @home tilburg, moet je kijken of je user henkienl kunt vinden, dat is een tilbo met @home internet.
De 2 beste inet verbindingen zijn @home, of het maxx abbo van bbned... Je krijgt voor @home het meest waar voor je geld...
Ik heb het nu bijna 3 jaar... De snelheid zit goed, met mail heb ik niet echt veel problemen, en de nieuwsserver hebben ze eindelijk ook goed aangepakt...
Ik heb het nu bijna 3 jaar... De snelheid zit goed, met mail heb ik niet echt veel problemen, en de nieuwsserver hebben ze eindelijk ook goed aangepakt...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
kep al jaren @home in Tilburg en dat bevalt me uitstekend. soms zijn er storingen maar ja, dat heb elke provider wel es en echt hinderlijk is het meestal niet omdat het van korte duur is. De mail gaat ook goed, eigelijk nooit problemen mee. Er zijn geen limieten en de prijs valt best mee, 45 euro in de maand ongeveer. downloadsnelheden van 450kb/s maak ik regelmatig mee.
Het enige nadeel is de upload snelheid van 16kb/s, dat is wat aan de magere kant.
Het enige nadeel is de upload snelheid van 16kb/s, dat is wat aan de magere kant.
Verwijderd
Ik hoor van gasten uit heel Brabant juist dat het retesnel gaat, ook in Tilburg. Zelf geen ervaring, maar @home heeft geen maximale snelheid in D/L, wel in U/L, maar das een ander verhaal.Verwijderd schreef op 17 September 2002 @ 12:40:
Ik weet iig dat je geen @home moet nemen. Tenminste als ik HlpDsK wel eens zie klagen hier in IT over de snelheid.
Volgens mij moet het gewoon een heleboel kb/sec gaan.
Heb inderdaad al twee en een half jaar @home in Tilburg (centrum), nooit problemen mee. Dat verhaal over de mailserver weet ik niet zoveel van, ik gebruik m'n e-mailadres van @home nooit. Met de snelheid zit het wel goed, het gebeurt zelden dat het downstream onder de 200kb/sec zit en upstream zit ik bijna altijd aan het maximum van 16kb/sec. Storingen komen zelden voor (lees: 1 keer in de maand een uurtje ofzo). Nog meer info nodig dan zeg het maar.larsemenneke schreef op 17 september 2002 @ 13:33:
als je informatie wilt hebben over @home tilburg, moet je kijken of je user henkienl kunt vinden, dat is een tilbo met @home internet.
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Volgens mij is het niet zoveel goedkoper om het via de KUB UvT (wie die naam ooit verzonnen heeft....) te doen, kijk maar eens naar dit overzicht: http://www.uvt.nl/dienste...is/kabelabonnement.html#4paknaald schreef op 17 september 2002 @ 13:08:
En als je toevallig studeert kun je via de UvT redelijk goedkoop bij Essent op de kabel. Ze hebben eigen servers dus dan heb je ook geen last van de buurman. Verder heel slecht topic.
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
http://www.mordax.nl
http://www.speedsuite.net
etc
Vul je postcode in, en zie welke providers mogelijk zijn
http://www.speedsuite.net
etc
Vul je postcode in, en zie welke providers mogelijk zijn
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()